Ryktebørs - Troja

DeletedUser1363

Guest
Hahaha. Du kan gi opp å spille grepolis no, fordi den eneste måten du skal vinne en til server her, er å kysse mæ i ræva. Kisses.

Ps: De er oppnådd gjennom å være bedre en hele din dritt allianse. :)
 

greek soldier

New Member
Juks, juks, juks, juks, juks, juks. Navnet ditt vil for alltid forbindes med juks. Mulig jeg aldri vinner noe mer enn de seierene jeg allerede har, men de er alle vunnet uten juks eller utestengelser, mens du har vært utestengt for juks på både Rethymnos og Troja, som gjør at enhver seier du oppnår aldri vil bety noen ting, for de er oppnådd gjennom juks.
Jeg vil bruke google translate for å skrive direkte på norsk. Så unnskyld feilene mine. Jeg kjenner Pantzi fra noen få servere i Grepolis. Jeg vet at han har en stor munn og krangler med motstanderne. Men han er også en veldig god spiller. Mens du, Mr. Charlie, ikke gjør annet enn å snakke. Du spiller noe annet, men ikke grepolis. Du skryter av noen tidligere vunne verdener, men du er en nullitet i strategien. Sannheten er at det dårlige nivået på den norske serveren har gjort deg til en "stor spiller". På alle andre servere du spiller, ville du være et trygt offer. Grepolis er et strategispill med krigsregler, ikke for gutter med kjoler. Og kommentaren til den lille gutten i kjolen gjelder bare for deg, ikke for dine andre kolleger. Jeg håper du forstår hvorfor jeg sa det.
 

DeletedUser1049

Guest
Du skryter av noen tidligere vunne verdener, men du er en nullitet i strategien. Sannheten er at det dårlige nivået på den norske serveren har gjort deg til en "stor spiller". På alle andre servere du spiller, ville du være et trygt offer.

Du kjenner Pantzi fra noen få servere, og du kjenner meg fra Rethymnos og Troja, hvor jeg bare graver gull til fremtidige servere som kanskje kan bli interessante. Jeg vil tro at den sammenligningen gjør seg særdeles bra. Om du hadde spilt med eller mot meg på Pi, Sigma, Lambda, Naxos eller Pella, så hadde du kanskje hatt et grunnlag for sammenligning, og om du fortsatt hadde samme oppfattelse, så hadde jeg hatt respekt for det. Men å bedømme verdien av mine tidligere seiere uten å ha spilt på de serverene, synes jeg er merkelig. Det blir som å spørre Trump et spørsmål om noe han ikke har peiling på og legge stor vekt på svaret han kommer med....

Du spiller noe annet, men ikke grepolis.

Så ja, du har rett. Jeg spiller noe annet enn Grepolis. For som jeg sa på dag en av denne serveren, ingen vil spille erobring. Men en veldig lang server egner seg godt for gullgraving da tiden det tar å sette det opp er veldig liten i forhold til mengden gull du tar ut over den lange tiden. Logge på 10 minutter hver 3.dag fra mobilen og sitte igjen med 500,000 gull høres for meg ut som et litt større utbytte av serveren enn det dere får ut av det spør du meg.
 

greek soldier

New Member
Du kjenner Pantzi fra noen få servere, og du kjenner meg fra Rethymnos og Troja, hvor jeg bare graver gull til fremtidige servere som kanskje kan bli interessante. Jeg vil tro at den sammenligningen gjør seg særdeles bra. Om du hadde spilt med eller mot meg på Pi, Sigma, Lambda, Naxos eller Pella, så hadde du kanskje hatt et grunnlag for sammenligning, og om du fortsatt hadde samme oppfattelse, så hadde jeg hatt respekt for det. Men å bedømme verdien av mine tidligere seiere uten å ha spilt på de serverene, synes jeg er merkelig. Det blir som å spørre Trump et spørsmål om noe han ikke har peiling på og legge stor vekt på svaret han kommer med....



Så ja, du har rett. Jeg spiller noe annet enn Grepolis. For som jeg sa på dag en av denne serveren, ingen vil spille erobring. Men en veldig lang server egner seg godt for gullgraving da tiden det tar å sette det opp er veldig liten i forhold til mengden gull du tar ut over den lange tiden. Logge på 10 minutter hver 3.dag fra mobilen og sitte igjen med 500,000 gull høres for meg ut som et litt større utbytte av serveren enn det dere får ut av det spør du meg.
Jeg bryr meg ikke om hva du har spilt i andre verdener. Hvis det er slik du sier det, kan du bevise for Troja at du er en god spiller. For nå, for meg, mener du bare en svak spiller som alltid må kommentere. Og hvis det er som du sier, så prøv å holde kjeft. Bevis din ferdighet ved gjerninger, ikke med ord. Og hvis du bare kom for å lete etter gull, foreslår jeg at du trekker deg tilbake til roligere hav og følger vår vei til seier. Kanskje det er slik du vil lære å spille grepolis. Jeg har et prinsipp i livet. Enten gjør jeg noe, eller så gjør jeg det ikke lenger. Jeg går ikke etter halvdeler.
 

DeletedUser1049

Guest
Det virker ikke som om det er et poeng som synker helt inn.... INGEN vil spille erobring. Dere kommer til .NO og klager på at nivået er så dårlig, og ja, det er dårlig, FOR INGEN VIL SPILLE EROBRING. Hvis det er så fryktelig at dere ikke får nok utfordringer her, hvorfor drar dere ikke til et sted med et høyere nivå? Det vil ikke heve nivået i .NO, for ingen vil fortsatt spille erobring her, men kanskje dere får noe mer ut av det enn å spille 15 måneder alene på en server? For meg spiller det ingen rolle hvor dere spiller erobring, men jeg er selvsagt bekymret for at alle erobringsserverene i .NO som ikke er god butikk for Innogames skal gå ut over opprørsserverene og at hele markedet skal stenges.
 

DeletedUser1363

Guest
Synes det er kun .NO som liker opprør bedre enn erobring, som er litt weird. Jeg skjønner ikke hvorfor dere liker opprør så mye, der er det enda lettere å ta byer om man finner enn som er offline. Så jeg skjønner ikke helt til å være ærlig. Men hvis ingen vil spille erobring, hvorfor prøver dokker fortsatt på Troja? Jeg skjønner ikke logikken helt.
 

DeletedUser1049

Guest
Ingen vil gi ifra seg byer gratis, og for å kunne flytte ut i alle hav så trenger man kp og byplasser. Men, det er jo også det gamle problemet at når alle slutter og du vil gi bort byene til de som vil være igjen, og det ikke er noen som vil være igjen, så tar det litt tid før man er helt ute av hav 44/45/54 og 55. Etter at jeg fikk opp byene i hav 14,23,24,25,33,34 og 35 for 3 uker siden, så er det ingen vei tilbake fra valget om å grave gull. Du får ikke de byplassene tilbake og det er ingen som vil ta de byene fra deg.

På Rethymnos så satte jeg opp byene fra dag en kun for å kunne finansiere slutten av Naxos og Pella med gull. Det var så effektivt at det var fristende å fortsette da innsatsen er så lav. Lovnaden om et nytt sluttspill som (kanskje) ikke suger like mye som VU og Dominering gjør jo at man ikke gir opp Grepolis helt, og er det virkelig bra så er det ingen ulempe å ha litt gull å flyte på.
 

DeletedUser1049

Guest
Trenger ikke tropper i hav 87, hverken off eller deff, men jeg kan sikkert bygge noen om du trenger hjelp noe sted?
 

DeletedUser1363

Guest
Jeg trenger ikke hjelp, men trur drogskiien er nødt til å spørre for det :)
 

DeletedUser1363

Guest
Og deri ligger vel mye av sannheten? Uten en event med flyvere på sterioder, så funker vel egentlig ikke den hyperaktive strategien med å jakte kp ved å prøve å finne inkative spillere eller spillere hvor alarmen ikke varsler? Om du må vente en uke eller to på å bygge en manti-by fra bunnen istedenfor å bare kjøpe den om og om igjen, så hadde du bare vært et anonymt spøkelse langt ned på kriger-rankingen. Det er derfor du er så komisk med å annonsere så høyt at du er nummer en. Fordi det handler ikke om en "skill" i spillet, men om en kjøpt og betalt poengsum som enhver kunne ha fått om de hadde gjort det samme. Og vi får jo aldri vite om du faktisk er noen god kriger, for som du sier, "du har jo mer enn nok" frem til neste gang du kan kjøpe deg flere kriger-poeng.

"jeg har mer enn nok flyvere til neste event"

Gratulerer, du grunnla akkurat at hovedgrunnen til at du er der du er, er på grunn av gull... der var du flink.

Trur at denne eventen IGJEN viser at dere bruker mer gull en oss og har flere flyvere. Det er faktisk dokker som har ikke sjanse uten å bruke ¨flyvere på steroider¨ haha. Veldig ironisk når jeg leser tilbake meldingene her på forumet. Men jaja, til og med gull eller flyvere kan ikke redde dokker, fordi dokker spiller hver for sæ selv. Igjen. Om alle hadde orket å angripe hos drogskiien i dag, så hadde dokker klart å slå ned KS-en. Det er kun rundt 20-22 angrep med flyvere dere må sende å slå den ned (kanskje mindre). Samme med FS. Dere har jo flere byer enn oss, hvordan klarer dokker ikke å slå ned en KS med bare 6k biremer er bare weird. Men bare fortsett sånn, lettere for oss.
 

DeletedUser920

Guest
Ikke for og bryte inn i denne kjempe spennende diskusjonen, men.. kan man jobbe seg opp gull nå? (Uten kjøp)

Ikke spilt på en evighet, så dette må være noe nye greier?
 

DeletedUser1342

Guest
Ikke for og bryte inn i denne kjempe spennende diskusjonen, men.. kan man jobbe seg opp gull nå? (Uten kjøp)

Ikke spilt på en evighet, så dette må være noe nye greier?
absolutt..bare kom deg ut i et hav langt vekke og selg ressurser..
 

DeletedUser1049

Guest
Ikke for og bryte inn i denne kjempe spennende diskusjonen, men.. kan man jobbe seg opp gull nå? (Uten kjøp)

Ikke spilt på en evighet, så dette må være noe nye greier?

Har samlet over 115,000 gull på 2 servere alene (Rethymnos og Sparta), så det er ikke bare mulig, men veldig enkelt.
 
Topp