Ryktebørs - Troja

DeletedUser1049

Guest
Kultur til 16 byer, jeg har bare ikke brukt alle plassene enda. Det kan jo hende jeg blir fristet av en til av byene deres.

Nye spillere som har dette som sin første server har ikke hatt 10 år på seg til å lære seg spillet. Det er slik at noen spillere slutter og da må nye rekrutteres inn for at spillerbasen skal fortsette å eksistere. På Naxos investerte jeg 6 måneder på å lære opp ca 50 spillere i vår allianse. Noen forsvant og noen er forhåpentligvis med på fremtidige servere. Det er det jeg karakteriserer som min største seier. Over seieren på Pi, Sigma, Lamia, Naxos og Pella.

Så ja, når slike spillere som deg ikke er villige til å ta ansvar, så må nødvendigvis noen andre gjøre det. Du har sikkert bra tekniske skills, men du tilfører ikke Grepolis noe verdi.
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at det er flere som ikke liker å tape her, @Pantzi. :) Jeg har vel vært nokså irrelevant hele tida, men vil påstå at du kommer med ganske store ord selv her.
 

DeletedUser1363

Guest
Kultur til 16 byer, jeg har bare ikke brukt alle plassene enda. Det kan jo hende jeg blir fristet av en til av byene deres.

Nye spillere som har dette som sin første server har ikke hatt 10 år på seg til å lære seg spillet. Det er slik at noen spillere slutter og da må nye rekrutteres inn for at spillerbasen skal fortsette å eksistere. På Naxos investerte jeg 6 måneder på å lære opp ca 50 spillere i vår allianse. Noen forsvant og noen er forhåpentligvis med på fremtidige servere. Det er det jeg karakteriserer som min største seier. Over seieren på Pi, Sigma, Lamia, Naxos og Pella.

Så ja, når slike spillere som deg ikke er villige til å ta ansvar, så må nødvendigvis noen andre gjøre det. Du har sikkert bra tekniske skills, men du tilfører ikke Grepolis noe verdi.
Du forklarer fortsatt ikke kordan du har 16 kultur, med 25k krigspoeng og uten å bruke gull. Jeg tilfører Grepolis verdi med å lære folk spillet, gjennom min egen spill. Man må ikke hele tia, hver dag fortelle en player hva de må gjøre. Du kan godt forklare en gang, men da må du bli bedre på eget hånd.

Jeg føler synd for Vestlendinger, han virker som en veldig ok fyr. Men ja, du har bare en stor kjeft. Jeg har møtt mange som deg, som lyger og som viser seg frem som noe andre, enn det de egentlig er. Du brukte olympiske leker og kanskje festivaler. Det her er ikke farming simulator. Det er derfor krigspoeng telles mest. Men lykke til videre med byggingen.


Ps: Eg er banna, så nå har du sjansen din til å ta min by
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
jeg er så god
giphy.gif

Koffer i fæn ble jeg banna igjen????

Er det fordi jeg er så god?
Helt sikkert derfor.

Enten det eller fordi du ble tatt i juks.
Er stort sett 2 grunner til at man blir bannet:
i) Man er så god.
ii) Man jukser.


Stor kjeft, men ingen ting å vise etter det.
hehe
 

DeletedUser954

Guest
Dette er bytting børsen, her må du ha velsignelse for å skrive noe som helst...

Attackable også,, så du har nokk vært litt skitten ja o_O
 

DeletedUser1342

Guest
@Pantzi CC er nok den beste bybyggeren jeg har sett...og når man får aka opp i nivå 30 så fort som han gjør så har man plutselig fort råd til en del byfestivaler.

Dersom man samler hvert 5 min, og kjører byfestivaler (og evnt teater) + har orfeus i et ok level går det greit fort å få byplasser. supplementerer man det med noe kp i tillegg er ikke det noe problem :)
 

DeletedUser1363

Guest
Så dokker syns det er ok å få 16 kulturnivå gjennom festivaler og teater?


Og by the way, jeg fortsatt trur ikke han har nådd 16 kulturnivå (17 nå, jeg glemte å spille litt mer på eventen i dag, før jeg ble banna) bare med festivaler. Men uansett, det er ikke noe man burde være stolt over, fordi det ekke farming simulator det her...
 

DeletedUser1342

Guest
nå har det vært event også, så vet ikke jeg om han har vunnet noe der...men med 25k kp og god farming er ikke det umulig nei
 

bytting

Well-Known Member
Så dokker syns det er ok å få 16 kulturnivå gjennom festivaler og teater?


Og by the way, jeg fortsatt trur ikke han har nådd 16 kulturnivå (17 nå, jeg glemte å spille litt mer på eventen i dag, før jeg ble banna) bare med festivaler. Men uansett, det er ikke noe man burde være stolt over, fordi det ekke farming simulator det her...
Du har et veldig gammeldags og naivistisk syn på hva det er å være 'kriger' versus 'simmer'.
Er vel det Chuck er inne på og når han forklarte seg ovenfor, men du glemte visst å adresserer substansen i det han sier.
 

DeletedUser1049

Guest
Hvis man bygger fort, og det tror jeg man kan være enige om at jeg gjør, så kommer Akademiet opp på L30 fort. Da åpner det seg en del muligheter, som du også nevner er OL en del av de. Jeg sa aldri at jeg ikke bruker gull (ikke på å ferdigstille bygninger eller soldater), men at jeg ikke bruker penger på å kjøpe meg fordeler i spillet. Alt gullet jeg har kommer fra Grepolis gjennom å farme varer og selge i fjerne hav på Rethymnos og Sparta. Det er jo en mulighet som alle har, så jeg skaper meg ingen fordeler fremfor andre, slik som de som drar frem kredittkortet og kjøper 25,000 gull hver uke gjør.

Mens du velger å kjøpe deg 150 Manti og 150 Griffer hver dag, så bruker jeg heller de forbitene jeg åpner på Tyche's byfestival. Billigere byfester i 2 uker. Med 11 av 14 byer med Akademiet på L30+ og bra med høsting så går det fort med nye byplasser (Teater er en styggedom, fysj!). Du foretrekker å plage alle med angrep med Manti, mens jeg har en litt fredligere tilnærming som gjør at mine fiender har mer ro til å bygge seg opp. Min filosofi er at den største alliansen på serveren har et spesielt ansvar for å holde liv og spenning så lenge det er mulig, men jeg vet at det er andre filosofier der ute, som å drepe serveren så fort som mulig å få alle andre til å slutte. Jeg sier ikke at min filosofi er bedre enn din, men ut ifra min filosofi så er det vanskelig å argumentere at det jeg gjør strider imot den.

De som kjenner meg å Grepo vet at jeg kan spille angrep, men det at jeg kan betyr ikke at jeg må, og særlig ikke når situasjonen tilsier at jeg ikke burde.
 

DeletedUser1363

Guest
Du trenger faktisk 96k KS til å nå Kulturnivå 16, minst. Også hvis du kjøper inn bondelandsbyer, så kanskje enda mer hvis du skal farme litt opp også. Jeg tviler også at du sitte hver 5 minutt foran PC-en eller mobilen for farming.

Så egentlig, til å være vennlig med dokker, hadde dokker ikke klart å spille på en server i utlandet på den her måten. Dessverre. Men props at dokker kan gjøre det her i Norge. Men samtidig så er det ikke nok til å vinne, ikke sant?
 

bytting

Well-Known Member
Så egentlig, til å være vennlig med dokker, hadde dokker ikke klart å spille på en server i utlandet på den her måten. Dessverre. Men props at dokker kan gjøre det her i Norge. Men samtidig så er det ikke nok til å vinne, ikke sant?
Hva spesifikt er "den her måten"?
 

DeletedUser1363

Guest
Tenk at noen spillere angrep meg i dag for første gang siden serveren ble åpnet, ellers så tørr dem ikke gjøre det. :))


Også tenk at en leder sendte Pm til hele serveren utenom NH, at en viss leder er utestengt :))))
 

DeletedUser954

Guest
Også tenk at en leder sendte Pm til hele serveren utenom NH, at en viss leder er utestengt :))))
Hele ? :0 Personaliserte han hver eneste melding også ? Jeg fikk ikke noe melding, føler meg eksludert :(
 
Topp