Ryktebørs - Troja

DeletedUser1049

Guest
Om dokker prøver å spille på Rumensk server for eksempel, så gir dokker opp etter maks 1 uke. Jeg ser at mange her har en stor kjeft. Prøv å spill på Grepolis.ro, så da ser vi hvem som er bedre her på Grepolis.no.

Dokker kan prøve, nå nettopp har de åpnet en server uten nattbonus med hastighet 6. :)

Det er alt ut ifra hvilket perspektiv man har. I mitt hodet så skal en server være et sunt og aktivt miljø fra den åpner og så nærme slutten som mulig. Alle som har lyst skal ha muligheten til å ha det gøy på serveren. Dette bygger et godt grepo-miljø og sikrer rekruttering for fremtiden. I så måte så kan man jo si at det dere gjorde på Rethymnos er den største fiaskoen i norsk grepo-historie og så kan du tenke ditt om hvor "flink" du er...
 
Sist redigert av en moderator:

Fabi2

Active Member
Ryktes at en tradisjonelt forsvarsorientert spiller har erobret by fra både AK og NH innen 8 dager her. :rolleyes:
 

DeletedUser1342

Guest
Det er alt ut ifra hvilket perspektiv man har. I mitt hodet så skal en server være et sunt og aktivt miljø fra den åpner og så nærme slutten som mulig. Alle som har lyst skal ha muligheten til å ha det gøy på serveren. Dette bygger et godt grepo-miljø og sikrer rekruttering for fremtiden. I så måte så kan man jo si at det dere gjorde på Rethymnos er den største fiaskoen i norsk grepo-historie og så kan du tenke ditt om hvor "flink" du er...
må si at det er litt gøy at han påstår å være blant norges beste, også jukser han ;P
 

bytting

Well-Known Member
20470628-7638709-image-m-31_1572604733449.jpg
 

DeletedUser954

Guest
Tøft å se 20 spillere starte opp, og alle 20 havner tilfeldigvis på samme øy :)
Øy 175945

Kanskje de har fått råd fra NH om hvordan man skal fylle en øy `:)
 

DeletedUser1049

Guest
Ks før nattbonus er lett å forsvare. Du må bare ha biremer så er alt greit. Problemen er ikke med spillet, men at mange ikke vet hvordan å spille grepolis ¨riktig¨. Så Ks før nattbonus med Helena lvl 20, er lett å forsvare på norsk server.

Noen nye tanker rundt dette temaet? :p
 

DeletedUser1363

Guest
Nei. Samme det haha. Han va ute i byen med noen kompiser å drikke. Men noen tanker på Krigere rankeringen?
 

DeletedUser1049

Guest
Nei. Samme det haha. Han va ute i byen med noen kompiser å drikke. Men noen tanker på Krigere rankeringen?

Javisst, det er lett å kjøpe seg til ting her i spillet når det er event, men den tar slutt en gang og da kan man ikke kjøpe seg til slike fordeler. Det er jo litt trist å se at man må få 20 "venner" til å lage fake byer for at man skal vokse. Det er sikkert innenfor reglene, sikkert en helt nødvendig strategi i enkelte land, men i Norge så er det ikke slik. Man kan skryte så mye man vil av skills, men om man ikke klarer å bruke "skills" uten å bryte med alt som heter "fair play", så er vel ikke de skills'ene verdt veldig mye.

Når det kommer inn polakker (Olympia), grekere, rumenere, italienere og andre utlendinger som har tilegnet seg en del "uvaner" og som har en litt sær forståelse av hva "fair play" er for noe, så blir det gjerne slik at de får leke med hverandre på norske servere, fordi ingen norske spillere gidder å bruke tid og penger (de som gjør det) på noe som er dominert av juks og umoral. Så gjenstår det å se hvor lenge Innogames vil opprettholde et marked for utlendinger i Norge.

Som jeg nevnte i starten av denne tråden, erobring er et dumt valg fordi ingen gidder å spille det. Det handler ikke så mye om skills, men mer om at det ikke er mulig å spille fair på disse serverene og kunne hevde seg.
 

DeletedUser1363

Guest
Koffer i fæn ble jeg banna igjen????

Er det fordi jeg er så god? Lykke til Snikende Ullteppe, nå kan dokker ikke tape lenger.
 

DeletedUser1049

Guest
Som sagt, jeg har ikke sett noen skills som har virket hverken avskrekkende eller imponerende på noen måte, og som uten dirty tricks ikke ville blitt lagt merke til på en norsk server. Polakkene kom inn på Olympia, brukte sine triks, vant og forsvant. New Hope kom inn på Rethymnos, var veldig imponert over hva de fikk til med sine skitne triks der, men så ble dere hengende med på neste erobringsserver? Hvorfor? For å bevise at dere kunne jukse dere til seier på server etter server? Om vi aldri ser dere igjen så vil det ikke være noe stort tap for norsk Grepo-miljø, snarere tvert om.
 

DeletedUser1363

Guest
For å vise at du er shit på grepolis haha. Og vi skal spille hver erobrings-server. Sånn at dokker som trudde at dokker er ''god på grepolis'', kan holde kjeft. Skitne tricks? Vi spiller bare spillet haha. Dokker bruker jo samme type tricks. Jeg har funnet ut at Hordvik lager kontoer med begynners beskyttelse sånn at de kan bare la troppene være der mens de er offline. Dokker gjør det samme. Det finnes ikke saints her. Men dokker surtrer jo litt mer enn de andre. Istedet for å snakke mye, å rope at vi er skitne eller vi jukser, dokker burde bare være bedre. Men det eneste dokker er gode på er å bare klynking. Spesielt deg. Du har 25.000 krigspoeng. Men samtidig så har du 14 byer og er på førsteplass poengvis. Jeg har 82.000 krigspoeng, så har jeg bare 13 byer. Og av de 13 byer, 6 er under 2k poeng, by the way. Get good at the game or shut the fuck up. Simple as that.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1049

Guest
Vi har vel litt forskjellig spillestil. Jeg har gjennom årene opparbeidet meg en spesiell type kunnskap om bygging av byer, og kan bygge fortere uten gull enn mange kan bygge med gull. Ikke har jeg kjøpt meg fugler i konkurransen, og du har rett, jeg er ikke typen som angriper hvis jeg ikke føler at det kan gi meg en ny by. Det er ikke skills å kjøpe seg en manti-pakke og sende de rundt til de er døde for så å åpne en ny pakke. Jeg håper ikke det er hva du refererer til som skills. I så fall har dere alle masse slike skills.

Mine 14 byer er et resultat av å jobbe med kartet og utvikle området vårt. Dine 13 byer er et resultat av at du har fått venner til å lage "fake-byer" som de gir bort til deg. Jeg vil si at mine skills således er et par hakk over dine, men kanskje jeg bare har få venner og like å spille fair?

Jeg har vist at jeg kan ta en by fra dere når jeg vil på denne serveren. Hva har du vist for noe?
 

DeletedUser1363

Guest
Oh, så du har bygd opp krigspoeng også? HAHAHA
Også at du tok en by fra oss når kollegaen va ute å drikke, betyr ingen ting. Jeg har kolonisert en god del, og erobret også. Så bare hold kjeft, det beste med det du skrev er at man kan bygge opp krigspoeng også, som byggninger uten å angripe. HAHAHA
Good joke mate, find another excuse.


Ps: Det er ok å fortelle folk at du brukte gull for kultur.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1049

Guest
Ahh, misforstod deg litt der. Trodde du var så stolt av å ha samlet krigspoeng og tenkte ikke på at det var en kritikk av hvordan jeg har skaffet meg byplasser. Jeg har 7000 mer gull nå enn da jeg startet serveren og har ikke brukt en krone på å kjøpe gull. Det er også din fortjeneste forresten, så jeg skylder deg vel en takk for det. Uten at dere hadde ødelagt Rethymnos så hadde jeg ikke hatt slike uendelige mengder med gull flytende inn, men jeg prpøver å bruke det ansvarlig og ikke la det komme i veien for at andre skal kunne ha det gøy og trives på serveren. Du kan jo prøve å si det samme til han nybegynneren som du tok startbyen til i går kveld. Han har sikkert lyst til å fortsette å spille, fortsette å lære flotte skills av gode læremestere som deg som tar et spesielt ansvar for nye spillere og rekrutteringen på serveren. Eller, hvem er det som skal gi spillerne i Norge bedre skills i følge din modell, når dere tydeligvis ikke har noen interesse av å ta det ansvaret?
 

DeletedUser1363

Guest
Hæ? Eg kjøper aldri ressusser med gull..btw. Vi har ikke ødelagt noe, vi har vunnet serveren fordi dokker tapte og vi er bedre enn dokker. Til og med elises3 ville spille med oss etter jeg har spurt han å joine Aero chord også. Mange har respekt for oss selv om de tapte, fordi de forstår at vi er bare bedre. Easy as that. Du har fortsatt ikke forklart, hvordan du har kultur til 14 byer. :). Og nei, vi tar ikke ansvaret. Folk hadde på seg 10 år til å lære spillet. Trur du at noen lærte meg hvordan man burde spille? Jeg tapte mange ganger før jeg forstå hvordan man burde spille grepolis. Men dokker liker ikke å tape og dokker lærer ikke av å tape. Så du er helt latterlig. Stor kjeft, men ingen ting å vise etter det. Din største seier vil være ''jeg tok en by fra dokker''. Og det sier alt om deg. Mens vi skal vinne enda en ny server.
 
Topp