DeletedUser1363
Guest
Jeg må gratulere til SU for angrepene, jeg var imponert og positivt overraska. Jeg håper at neste gang dokker kan slå ned KS-en, bare litt mer arbeid som må gjøres til det.
whatGG mafak![]()
Sikkert utvist igjen
Ryktes at @Vestlendingen ble utestengt for bot i dag. Hvor er hele SU gjengen som sa at de spiller korrekt?
Nå har jeg vel aldri uttalt meg om andre enn meg selv i så måte, og er det dokumentert at noen jukser så er jeg absolutt tilhenger av at de fjernes, uansett hvor de hører hjemme.
Det var vel fint for dere å få et par inaktive spillere å bryne dere på etter å ha blitt grisebanket av 2 aktive spillere i nær sagt alt dere har foretatt dere siste uka. Det har aldri vært noe galt med kvalitets-nivået på norske spillere, men heller noe manglende ift aktivitets-nivået. Dere har 5 normalt gode spillere som har ferdighetene som kommer med å ha spilt mye, men mot to aktive motspillere så er dere ikke gode nok. 95% av alt dere har gjort på serveren har vært mot inaktive spillere, og å vinne kp mot noen som ikke er online eller å ta byer fra de er fint nok det, men det teller ikke akkurat som "skills". I kamp 5 mot 2 har det bare vært Fail, fail, fail, fail..... Jeg kunne fortalt deg hvorfor dere failer og hvordan dere klarer å omgå det, men i motsetning til deg så pleier jeg ikke å dele slike råd med fienden. Nå med 11 timer igjen av levetiden på denne serveren, så spiller det vel ingen rolle uansett.
Sorry men min OSD får vont av det der. Jeg fikk netopp vite er rett rekefølge ikke jeg netopp fikk vite.PS: @CasualCharlie jeg nettopp fikk vite at @goalwizard er også utestengt. Hvor lav kan dere falle?
Called it btw
Ser at du har blitt litt aggressiv igjen, husk at det finnes ikke en eneste spiller i dokkers ''stjerne trio'' som ikke har tapt flere byer. Men å påstå at vi er ikke gode nok og at 95% det vi har gjort her va mot inaktive spillere, skal jeg spørre deg: Er du blant de 95% inaktive?.
Vi tapte en eneste by mot dokker, som va på starten av serveren og den hadde 1500 poeng.