Ryktebørs Gamma

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Esercito vinner lett VU. Ellers? Ryktet sier at serveren er lite aktiv etter Theta startet :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at serveren har vært veldig lenge lite aktiv:/
 

DeletedUser413

Guest
rykte sier at den ble enda litt mindre aktiv siden jeg er så aktiv på theta :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at bare Esercito spillere skriver rykter. Ryktet sier også at Esercito er best :D
 

DeletedUser

Guest
Da får et RaS medlem spre litt rykter også da, og ryktet sier at det snart skjer noe stort! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det bare er på Gamma og Delta at ryktebørsen ikke er markert som viktig.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier jeg gir meg på Gamma da den er glont-kjedelig. Ryktet sier også jeg herpet litt med nr 1 alliansen idag som et slags siste åndedrag :)
Takk for meg og sees sikkert igjen :)

Mvh Skb08
 

DeletedUser

Guest
Sier du det? Vi merket faktisk null og niks -.- Gamma er kjedelig du? Ja for oss, dere får jo ikke til en shit :p
 

DeletedUser

Guest
Den er jo lett å få på Gamma da. Selv har jeg to av den, pluss dagens supermakt for en dag jeg erobret én by.:p
 

DeletedUser

Guest
Agge? Hvem er du ingame? Ja, det er enkelt med dagens erobre :p Bryr meg egentlig ikke så mye mer enn å skjekke inn. Venter på at RAS tar oss igjen så vi får litt utfodring ;) Tenker at det dessverre aldri skjer :(
 

DeletedUser

Guest
Agge? Hvem er du ingame? Ja, det er enkelt med dagens erobre :p Bryr meg egentlig ikke så mye mer enn å skjekke inn. Venter på at RAS tar oss igjen så vi får litt utfodring ;) Tenker at det dessverre aldri skjer :(

Agge, du synes sikkert jeg har få poeng. Har hatt ferie den siste måneden.
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at jeg er på Gamma av en eller annen merkelig grunn :)

Og at det er VELDIG enkelt å bli dagens supermakt, angriper eller plyndrer... Ble alle de tre på en dag for litt siden :p
 

DeletedUser

Guest
Heldig du... Jeg har ikke blitt angrepet en eneste gang siden jeg tok over ekmeling kontorn. På xqT. Var det oppe i 10 stk dagen (bedre enn ingenting) Men så sendte jeg da minst 20 i retur. (Med mine 7 byer) Nå sender jeg hundrevis mot men får ingen igjen. Det er uuurettferdig :p
 

DeletedUser523

Guest
Sånn går det når du er for stor, blir ikke angrepet selv eller.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at zoroark har gått forbi meg på Gamma! Grattiss :p Gamma er trøtt uansett, jeg driter litt :)
 
Topp