Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at jeg hadde en rekord, og at den er slått :) Gratulerer! Sånn det skal gjøres!

Kanskje komme inn og teste meg selv mot rekordinnehaver :)
Og til den som har bedre oversikt over meg enn jeg, kult å gjøre meg oppmerksom på det :)
Det ryktes at by nummeret er vel ikke helt slått enda, men det kommer seg.
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

DeletedUser622

Guest
Ryktet sier at det nok er meg som "har bedre oversikt". Sannheten er vel at jeg er god i "maxtrix". Der står det ved avsluttet spill 2. August 2015:
Alexandros Megalos - poeng 6.134.214, 399 byer.
Dette er rene tall, sammenligning forøvrig mellom Achilles og Hyperborea er umulig. Achilles var erobring server mens på Hyperborea kan man ikke miste noen. Farten på serverne derimot gjør Hyperborea til en øvelse på tålmodighet. Beethoven, den mest tålmodige, har spilt her siden Desember 2013
ref maxtrix. :rolleyes:
 

DeletedUser823

Guest
Ryktet sier at det nok er meg som "har bedre oversikt". Sannheten er vel at jeg er god i "maxtrix". Der står det ved avsluttet spill 2. August 2015:
Alexandros Megalos - poeng 6.134.214, 399 byer.
Dette er rene tall, sammenligning forøvrig mellom Achilles og Hyperborea er umulig. Achilles var erobring server mens på Hyperborea kan man ikke miste noen. Farten på serverne derimot gjør Hyperborea til en øvelse på tålmodighet. Beethoven, den mest tålmodige, har spilt her siden Desember 2013
ref maxtrix. :rolleyes:
By antallet også slått nå?
 

DeletedUser1011

Guest
Ryktet sier at det nok er meg som "har bedre oversikt". Sannheten er vel at jeg er god i "maxtrix". Der står det ved avsluttet spill 2. August 2015:
Alexandros Megalos - poeng 6.134.214, 399 byer.
Dette er rene tall, sammenligning forøvrig mellom Achilles og Hyperborea er umulig. Achilles var erobring server mens på Hyperborea kan man ikke miste noen. Farten på serverne derimot gjør Hyperborea til en øvelse på tålmodighet. Beethoven, den mest tålmodige, har spilt her siden Desember 2013
ref maxtrix. :rolleyes:
Harakarl! :)
 

DeletedUser622

Guest
Ryktet sier at dette med rekorder startet med en gratulasjon til Spjelkavik på det interne allianseforum da 400 byer var et faktum og ikke som et innspill i rekord debatt. "Noen" andre tok dette videre. :mad:

I forhold til de engelske serverne er dette peanuts. Hyper.en - 536 byer/7 M, Achilles.en - 950 byer/15 M. begge er åpne. :cool:
 

Fabi2

Active Member
Mange spøkelsesbyer for dem som vil vokse raskt her nå.. Lykke til videre spjelkavik og harakarl
 

DeletedUser1342

Guest
Hvor store ble dere til slutt?

Lykke til videre! Dere er dyktige spillere!
 

DeletedUser1342

Guest
Ikke dårlig, litt irriterende egentlig at det skulle ende slik. Denne serveren burde blitt stengt litt tidligere og heller blitt åpnet en ny.
 

DeletedUser1011

Guest
Grattis, Spjelkavik :) Det var en verdig spiller til å ta fra meg rekorden :) Frister å hive meg inn i konkurransen igjen, men jo bare korte servere for tiden.
 
Topp