Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Kommer nok aldri til å si meg enig med den påstanden men men.

Tid er penger, og tiden renner ut en gang så bruk den fornuftig mens du har den, da det vil alltid nok av det andre.

Adjø Grepolis Norge.
 

bytting

Well-Known Member
Kommer nok aldri til å si meg enig med den påstanden men men.

Tid er penger, og tiden renner ut en gang så bruk den fornuftig mens du har den, da det vil alltid nok av det andre.

Adjø Grepolis Norge.

see ya on the flipside Cz:)

At PoI har vært en bedre allians etter Jank er vel ubetvilsomt. Men du tenker kanskje på før det. Vil si bedre før også, men det bunner ut fra min definisjon av allianse og hva som gjør en bra bla bla bla.
 

DeletedUser1011

Guest
Kom ikke her og spytt på folka mine. Vi lå i grøfta, men karret oss opp pga samhold, stayerevne, strategi, æresfølelse og en vilje til å gi alt for de vi hadde valgt å stå sammen med. Ingen av de tingene hadde dere, dere selekterte spillere i forsvar, dere hadde spioner hos oss gjennom hele spillet, dere tryglet om fred når vi angrep, kom med ufine personangrep og ville helst bygge og bo. Dere sluttet fordi vi var best :)
 

DeletedUser1011

Guest
Vidunderlige Phalanx of Immortals, vi klarte det! Nesten 3 år holdt eldstisene sammen, heldigvis spedd ut med nytt og friskt blod underveis. Noen mistet vi på veien, takk til dere alle!
 
Topp