Ryktebørs

DeletedUser1342

Guest
Men ja, du vet ikke spillmetoden min fordi du har aldri spilt mot mæ. Så eg brur mæ ikke om du og elsis3 er venna eller ka som er greia, men han e bare en sore loser som e mediocre på spillet.

kan vel ikke akkurat si at jeg og elsis3 er venner nei :p

Har vel aldri vært på samme lag eller sendt hverandre en eneste pm

dog så er jeg enig med noe av det h*n skriver her.
 

DeletedUser1348

Guest
Lykke til. Eg har spillt på servera der eg hadde sånn 500 angrep daglig + fake angrep for 2 uker i nattbonus uten stopp. Fra 00:00 til 08:00 hver minutt. Eg ekke cocky, btw, eg liker bare å ha det litt moro. Men virkeligheten er at jeg trur ikke at det finnes bedre spillera her på norsk server en oss i New Hope. Det e derfor vi valgte å spille her, fordi vi hadde nok av andre store servera. Alt for mye fake og alt for mye bruk av bots. Som sagt, det hadde vært gøy å ha en ALL STAR server i fremtiden, hvor bare de beste spiller. Men ja, du vet ikke spillmetoden min fordi du har aldri spilt mot mæ. Så eg brur mæ ikke om du og elsis3 er venna eller ka som er greia, men han e bare en sore loser som e mediocre på spillet. Han kan lære mer om han hadde egentlig hørt på ka jeg hadde å si, men han klarer ikke å se gjennom hans egen ego. Og btw, vi skal ikke spille på Sparta, er ganske dårlig på opprør og vi vil spille den serveren til slutt først.

Dette er greit nok, om du klarer å sitte oppe hele natta for å spille så fine by me. Problemet vårt som virkelig var problemet var de konstante natteangrepene. Har jobb og skole fra tidlig og siden det skal times inn KS klokken 22:59:59 om kvelden så må jeg sitte på fra kl 00:00-24:00 hver dag etter deres nattangrep, de dagene dere tok fri så begynte Armens' allianse å angripe. Jeg har ihvertfall ikke tid eller energi til å sitte på Grepolis døgnet rundt, hvis dette gjør meg til (etter @Armens ord) en "taper" eller for å sitere han direkte "engang en taper... ALLTID EN TAPER... TAPER"- så får jeg være en taper. Ser ingen skam i å gi seg for å leve livet. Til det med at jeg er "mediocre"- ja det er jeg, nekter ikke for det. Ser ikke på meg som en stjernespiller, langt ifra, men jeg er ivrig og villig til å lære. Har ikke blitt lært opp bra nok til å spille erobring heller så det å pushe oss med natteangrep til vi slutter hjelper meg ikke med å lære. Kom til det punktet der jeg måtte slutte å spille fordi d gikk utover skolen, skjedde nesten d samme på Naxos under sluttspillet, men da igjen så er det slik at da hadde vi dominasjonen med 2 uker igjen av spillet, her er d 100 dager igjen + dom. Det at spillere ser på oss som djevelen selv og velger å terrorisere andre fordi de "Brøt en pakt" tidligere enn avtalt er ganske tullete. Greit nok at dere skal angripe oss i felles, men å holde d utenfor nb hadde vært greit. Føler at jeg gjentar meg selv her nå, så tror jeg slutter det der. Har ikke noe imot deg, ville ikke sett på meg selv som egoist heller og jeg håper at hvis vi møtes på en annen server at vi kan prøve å komme til enighet om nattangrep. :)

Norske servere er ganske rolige sammenlignet med de litt større serverne i vest-Europa, så hvis du vil ha konstant krig så ville jeg heller søkt ly der. ^^

Dere skal få fortsette å diskutere, men dette er mitt sluttargument.
 

DeletedUser1363

Guest
Om du vil lære mer, hit me up. Eg tuller ikke eller jeg er ikke sarkastisk. Jeg mener det, om dere har spørsmål om spillet, bare spør. Når dokker visste ikke kordan jeg tok aero chord sin by og kordan jeg visste at han skal i feriemodus, eg var jo klar og tydelig over svaret. Blir gøyere hvis folk blir også bedre. Jeg var i dokkers situasjon mange ganger før jeg lært alt jeg måtte kunne om spillet. Vi har kommet hit, fordi vi har spilt på en rumensk server sist og det va full av bots og fakes. Så ja, vi alle måtte gi opp dessverre, fordi hvis en faller, så faller alle. Hadde 800k poeng der etter 3 måneder, så det var vanskelig å gi opp, men det er mye lettere her, mer chill. Man kan sitte på doen i ro, til å si det sånt :)
 

DeletedUser1363

Guest
Ryktes at det kommer en ny event på Mandagen? Altså den 24. Feb.?
 

DeletedUser1363

Guest
Du kan begynne å spille igjen så ser vi om du e like god på spillet som du e på ironi. :)


Men før det, kan jeg spørre hvordan kan du sjekke tiden når en spiller går i ferimodus uten at du vet tiden, men at du har bare infoen at han skal ¨en gang¨ de neste 2 dagene på ferie? Vet du svaret? Elsis3 vet svaret. Aero chord vet svaret. Basse vet også svaret, etter at jeg har send KS rett før feriemodus aktiverte seg.
 

bytting

Well-Known Member
Er kun dere 4 som kan løsningen på denne rubriks kube på hele .no:) Sånn vi vet at du er den beste på .no - den forjettede - den profetene lovet oss - du vet hvordan man sjekker når FM inntrer:)
74a9ecbdb0476eb0269a7ecc292afa71.jpg

Tøm din viten på oss, vi de uvitende masser - strødsle den på oss, dine hungerfortærte disipler - vi lengter etter din rikdom, din kunnskap.
 

DeletedUser1363

Guest
Stor kjeft haha, håper vi møtes på neste serveren som åpner dørene i ca. 2 måneder. Du får litt tid til å finne på unnskyldninger når du skal tape hardt. Og nei, du vet ikke svaret på spørsmålet som viser at du ekke så god som du trur du er. See you in two months, that is if you're not afraid to show your skill and leave your mouth behind. New Hope is here to stay! We've conquered these lands that have wasted all talent and reason and all we hear is the cries of unfairness for, well quite frankly, being ignorant towards new philosophies!
 

bytting

Well-Known Member
Synes han virker som den klassiske filantrop jeg:) Lærer hele Norge å spille Grepolis:)


Han ble litt stille, sitter vel og flikker på noen video-tutorials:) A primer on how to determine when someones vacation mode kicks in - volume 1 through 73.

"For den nette sum av 59.90 får du 73 timers undervisningsmateriell utviklet av eksperter innenfor feltet! Nå kan også du lære deg hvordan man undersøker om og når spillere er på vei i FM!"
 

DeletedUser1342

Guest
Synes han virker som den klassiske filantrop jeg:) Lærer hele Norge å spille Grepolis:)


Han ble litt stille, sitter vel og flikker på noen video-tutorials:) A primer on how to determine when someones vacation mode kicks in - volume 1 through 73.

"For den nette sum av 59.90 får du 73 timers undervisningsmateriell utviklet av eksperter innenfor feltet! Nå kan også du lære deg hvordan man undersøker om og når spillere er på vei i FM!"
Var faktisk en rimelig smart måte han fant det ut på :)
Skal sies at han tok seg god tid
 

bytting

Well-Known Member
Vet bare om en måte å finne det ut på, og den er nokså enkel og rett frem. Men mulig han har funnet flere. Kanskje derfor han er blant norges beste, han har funnet en avansert og sofistikert måte å løse et problem på hvor vi andre må ta til takke med enkle og rett frem metoder.

:)
 

DeletedUser1348

Guest
Er ikke en for drama, men @bytting du vet hvilke knapper du skal trykke på hos folk. Skal sies at arroganse er det mer enn nok av på norske servere så mer av d trenger vi ikke, men igjen vi spiller med kortene vi blir tildelt.:p

Tilbake til ryktene...

Ryktes at ryktebørsen blir omtalt som sladrebørsen. Hotel Cæsar er minst like interessant som dette.
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at det ble sagt at denne verdenen bare hadde èn seierherre. Lett.
Kanskje passer det seg at vedkommende ikke er i den koalisjonen som nå må angripe små gullgravere som meg selv for å ha litt underholdning her inne?
 
Topp