Ryktebørs

DeletedUser1350

Guest
Tror nok Nordics x og server tx 3 og plassering nord/ øst (nesten midt i smørøyet) som åpnet i midten av februar, er noe helt annet en hav 35
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Lamia.
InnoGames henger langt bak dem som leder innen en vis type spille. Det InnoGames begynner å se så vidt på, er allerede implentert i andre game, som også er mye billigere. Er man aktiv en dag, tjener man poeng, slik at man faktisk daglig kan får gullklubb fordelene. Her må alt kjøpes.
Så tilbake til NO skjer aldri.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

DK, kanskje, når jeg blir litt mer frisk igjen. - Har en del gode venner der jeg er i fin kontakt med
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Edit: Kunne gjerne tenkt meg å spilt videre der jeg er nå, med noen "knullebuddyer" fra Grepo NO, som bl.a har spilt en del med deg da Drake50, men det viste du gjerne ikke ettersom du trodde jeg var gift og stelt og en helt annen dame
 

DeletedUser823

Guest
Tror nok Nordics x og server tx 3 og plassering nord/ øst (nesten midt i smørøyet) som åpnet i midten av februar, er noe helt annet en hav 35
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Lamia.
InnoGames henger langt bak dem som leder innen en vis type spille. Det InnoGames begynner å se så vidt på, er allerede implentert i andre game, som også er mye billigere. Er man aktiv en dag, tjener man poeng, slik at man faktisk daglig kan får gullklubb fordelene. Her må alt kjøpes.
Så tilbake til NO skjer aldri.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

DK, kanskje, når jeg blir litt mer frisk igjen. - Har en del gode venner der jeg er i fin kontakt med
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Så bare at du hadde 1 by i h35, men tok vel feil.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1350

Guest
Så bare at du hadde 1 by i h35, men tok vel feil.
Wow, heldig jeg er da, det viste jeg ikke engang, trodde alle var tatt :p
Har ellers 1 hovedby: Dragonstone og grunnlagt en i dag: Fifty Shades Of Grey, men det er da langt vekke fra Grepo da :oops:

Edit, liker meg best der jeg får lov å være klin gærne Ninni og ikke noen jeg ikke er :oops:
Har blitt tatt godt imot der jeg er nå og snakkesalig som jeg er, digger jeg jo det.
Supperlett å bli kjent med nye .... som "Lemon" osv..
I allefall nå som lykkepillene begynner å virke... lol...

Skål.....


Rrr... tralala..

 
Sist redigert av en moderator:
Topp