Ryktebørs

DeletedUser670

Guest
Feil igjen xD Hørt om forkurs i mattematikk? Det er slik på flere høyskoler nå, ikke forsent å melde seg på å friske opp minnene litt :)
 

DeletedUser1017

Guest
Man får sjekket manuelt hvem som er utestengt. Da var det 5 stykker man fikk opp på hos dere. Nå husker jeg ikke hvem den 5 var så skal ikke være for påståelig, men minst 4 altså uansett.
Nå vet jeg fortsatt ikke hvem dere er. Men jeg kan lese stats. Og det var ikke 5 eller 4... Siden alle kan sjekke manuelt kan du jo uansett dele. Ingen skade skjedd :)
 

bytting

Well-Known Member
Evt så må du spørre Shippern hvor de har forkurs i norsk også :)

Er jo veldig lett å tolke hva som ligger i at du unnviker spørsmålet. Ja, jeg er god i norsk, men av og til sniker det seg inn en skrivefeil. Du svarte ikke på om du "spiller på heraklion", du svarte på om du "spiller Heraklion". At du "spiller Heraklion" er det vel ingen som forventer siden det er en smått meningsløs setning. Så da spør jeg en gang til:

spiller du på heraklion?
 

DeletedUser1017

Guest
Er jo veldig lett å tolke hva som ligger i at du unnviker spørsmålet. Ja, jeg er god i norsk, men av og til sniker det seg inn en skrivefeil. Du svarte ikke på om du "spiller på heraklion", du svarte på om du "spiller Heraklion". At du "spiller Heraklion" er det vel ingen som forventer siden det er en smått meningsløs setning. Så da spør jeg en gang til:

spiller du på heraklion?
Jeg svarte på spørsmålet med dine ord. Du er tydeligvis så fantastisk i norsk så du klarer nok å finne ut av det :) Du klarer jo faktisk å forvirre deg selv
 

DeletedUser1017

Guest
Shippern. Gidder du å maile bytting registreringsskjema? Tror han bør ta hele sonans-pakka for å være på den sikre siden!
 

bytting

Well-Known Member
Ja, nettopp. Hvor dum tror du jeg er? Og når jeg formulerer spørsmålet korrekt klarer du ikke å svare på det.
Eller vi kan jo prøve en gang til:

Spiller du på Heraklion?
 

DeletedUser1017

Guest
Ja, nettopp. Hvor dum tror du jeg er? Og når jeg formulerer spørsmålet korrekt klarer du ikke å svare på det.
Eller vi kan jo prøve en gang til:

Spiller du på Heraklion?
Jeg tror du selv klarer å understreke hvor dum du er uten at jeg trenger å hjelpe til...
 

bytting

Well-Known Member
Ikke at jeg ikke vet hva svaret på spørsmålet er. Men morsomt å se deg vri deg unna å svare.
 

DeletedUser823

Guest
Man får sjekket manuelt hvem som er utestengt. Da var det 5 stykker man fikk opp på hos dere. Nå husker jeg ikke hvem den 5 var så skal ikke være for påståelig, men minst 4 altså uansett.
Har seg nå i hvert fall sånn at noen fikk unban for å ha blitt erklært uskyldig
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Nå vet jeg fortsatt ikke hvem dere er. Men jeg kan lese stats. Og det var ikke 5 eller 4... Siden alle kan sjekke manuelt kan du jo uansett dele. Ingen skade skjedd :)
Skrattet mye av denne siste døgnet ca. Fantastisk. Ryktiss skuffer sjelden som kilde til underholdning.

 

DeletedUser622

Guest
Den beste. Jeg har vurdert å starte igjen. Skal bli best!

Da er det bare å starte opp Nuts, hvis du ikke bare er stor i kjeften som vanlig.
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
smiley_emoticons_viking.gif
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


Og til Czared:

1 Juli 2014 hadde Czared og Dakapo innlegg på hyper ryktebørs om å ha mentorer i denne "opplæringsverden"
smiley_emoticons_bravo2.gif


Hvor ble det av dette
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Etter disse har det vært 1 innlegg på børsen, så her er det aktivitet.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
smiley_emoticons_irre4.gif
smiley_emoticons_sleep.gif
 

DeletedUser343

Guest
Og til Czared:

1 Juli 2014 hadde Czared og Dakapo innlegg på hyper ryktebørs om å ha mentorer i denne "opplæringsverden"
smiley_emoticons_bravo2.gif


Hvor ble det av dette
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Mulig at det ble tatt videre i systemet, men har ikke hørt noe selv siden. Har skiftet CM to ganger siden den gang også.
 

DeletedUser616

Guest
Er jo veldig lett å tolke hva som ligger i at du unnviker spørsmålet. Ja, jeg er god i norsk, men av og til sniker det seg inn en skrivefeil. Du svarte ikke på om du "spiller på heraklion", du svarte på om du "spiller Heraklion". At du "spiller Heraklion" er det vel ingen som forventer siden det er en smått meningsløs setning. Så da spør jeg en gang til:

spiller du på heraklion?
Et verre petimeter tror jeg man skal lete lenge etter. Makan!
 
Topp