Ryktebørs

DeletedUser978

Guest
Å når det gjelder kolonisering av vu øyer... er ikke poenget å sikre seg vu øyer? Om man ikke skal kolonisere på de byplassene man mangler... Hvordan anbefaler du og skaffe vu øyer da?
La oss se, neste plan!! La oss sørge for at fienden får MASSE byer på en øy vi vil ha som VU øy, så venter vi i ukesvis, så renner vi på med tropper til ingen nytte i et desperart forsøk på å stjele oss en vu øy.
I mine øyne blir denne klagingen deres for dum...
Om dere ikke har skjønt det så er ikke dette et rent krigsspill hvor man bare renner i hverandre med masse off tropper og håper på det beste...
gjennom strategi (som dette spiller gåt mye ut på) må man planlegge hvordanman skal sikre seg vu øyer med fin plassering.
Man må også besitte mye deff for å beskytte sine egne byer( og kanskje noen av alliansens også om man ikke er helt egoist)
Så trenger man noen byer med off og flammeskip også så man har til å kunne starte opprør, stjele byer, og skaffe kp til nye byer :)
Mulig det bare er jeg som er helt lokete med mine 8 års erfaring med lignende strategispill og har ført en "smart" strategi med meg hit...
Eller er det kanskje slik at andre har misforstått litt og tror alt handler om off og kriging og null strategisk tankegang?
Jaja... litt av noen klager...
* LF (BFC) bruker strategi til å sikre fine VU øyer
* LF hadde samarbeidspartnere tidligere og lever på det 3 servere i etterkant
* LF tenker strategisk og bygger ikke bare off, men besitter for mye deff
* BFC har for mange deffbyer
* Forde LF visste om en aksjon siden mange på serveren er for flink å slenge med leppa, så bruker LF nå spioner

Seriøst?
Finn noe skikkelig grunnlag å klage på når du skal "sverte" oss pga at vi spiller strategisk. Dette blir for dumt.
Hvilke strategi spill spilte du? call of duty eller ? etter at jeg spilte call of duty ble jeg en helt ny person. :)
 

DeletedUser

Guest
Til Les Miserables, Verdande, Global, etc av allianser:

Vi takker for respekten dere viser oss ved at så mange store allianser går i mot oss.

Vel det er et spill og dere er i deres fulle rett.. men om man skulle vinne ved å bruke en slik overmakt så må det være med en bismak.
Lykke til ;)
 

DeletedUser978

Guest
Til Les Miserables, Verdande, Global, etc av allianser:

Vi takker for respekten dere viser oss ved at så mange store allianser går i mot oss.

Vel det er et spill og dere er i deres fulle rett.. men om man skulle vinne ved å bruke en slik overmakt så må det være med en bismak.
Lykke til ;)

Dette er noe man noen ganger må gjøre, for meg føles det som en nødløsning et siste forandring for å prøve å vinne 100%. Jeg selv mener det er feigt og det har jeg sagt tidligere og, men det er kanskje den eneste løsningen?
 

DeletedUser1036

Guest
Ryktes at skitne triks tas i bruk når spillet blir for vanskelig.
 

DeletedUser1050

Guest
Ryktes at skitne triks tas i bruk når spillet blir for vanskelig.

Morsomt at det e du som kommer med denne, da du var en av de som svek TE til fordel for LF..
Ble spillet for vanskelig?
Lavmål. Men forventet ikkje mer.
 

DeletedUser1036

Guest
Hehe, ja jeg "svek" TE. Men vanskelig er vel litt feil ord. Var mer det at det ikke var noe som heldst annet enn nazdrakulz der jeg var, hvis du ser bort ifra TE. Så det var rett og slett ingen motstand whatsoever. Så fikk jeg vite at TE skulle merge med Verdande, og da giddet jeg ikke. Jeg har ingen interesse i å forholde meg til 80 spillere som ligger spredt som bare det. Og når "TE" skulle begynne å danne VU i verdande område. Da hadde ikke jeg noe å bidra med for TE. Jeg var ikke etablert der nede, hadde ingen mål om å bli det. Og da var det bare LF i nærheten. Jeg søkte riktig nok til Verdande først. Men der fikk jeg nei. Det gjorde jeg ikke hos LF.
 

DeletedUser978

Guest
Hehe, ja jeg "svek" TE. Men vanskelig er vel litt feil ord. Var mer det at det ikke var noe som heldst annet enn nazdrakulz der jeg var, hvis du ser bort ifra TE. Så det var rett og slett ingen motstand whatsoever. Så fikk jeg vite at TE skulle merge med Verdande, og da giddet jeg ikke. Jeg har ingen interesse i å forholde meg til 80 spillere som ligger spredt som bare det. Og når "TE" skulle begynne å danne VU i verdande område. Da hadde ikke jeg noe å bidra med for TE. Jeg var ikke etablert der nede, hadde ingen mål om å bli det. Og da var det bare LF i nærheten. Jeg søkte riktig nok til Verdande først. Men der fikk jeg nei. Det gjorde jeg ikke hos LF.
Men back til shittne tricks son. Hva du mener med dette.
 
Topp