Resultatet av undersøkelsen

DeletedUser

Guest
Resultatet av undersøkelsen er klar!


I forrige uke hadde vi en undersøkelse som gjaldt hvorvidt dere ønsket å oppdatere våre gamle verdener som har versjon 1.26 til den nyeste versjonen som er 2.0.


Bakgrunnen for denne undersøkelsen var for å finne ut om dere var positive til en slik oppdatering, og vi ønsket ikke å ta valget for dere - derav undersøkelsen. Det har vært noen på forumet som har vært veldig negative til oppdateringen etter at undersøkelsen ble kjent, og jeg forstår det. Det er vanskelig å like en endring som skjer når man er vant til noe spesielt, men jeg ønsker også at dere skal forstå hvorfor vi ønsker å oppgradere alle verdener til samme versjon.

Versjon 1.26 vil ikke lenger bli jobbet på eller prioritert. Dette betyr at versjon 1.26 mer eller mindre vil "forsvinne", og problemer som måtte oppstå eller mangler som skjer ikke vil bli rettet opp i. Versjon 1.26 vil heller ikke bli utviklet videre, men stå akkurat sånn som den er. Som med alt annet vil det mest sannsynlig dukke opp et problem der etterhvert som da ikke vil bli fikset, og det tror jeg ingen av oss ønsker.

Grunnen til dette er at utviklerne ikke har kapasitet til å jobbe med to forskjellige versjoner. Dem ønsker å ha en versjon som er fullstendig og uten problemer, istedet for to versjoner som er halvferdig med masse problemer.


Resultatet av undersøkelsen ble følgende;

21aidt4.png





Som dere kan se har flertallet stemt ja, og dette betyr at våre verdener etterhvert vil bli oppdatert til versjon 2.0! Etter hva jeg har fått beskjed om vil oppdateringen skje om 2-3 uker.


Tusen takk til alle som har avgitt sin stemme!
Dersom du har kommentarer til denne oppdateringen, ber jeg om at det tas i denne tråden.





- Grepolis Team
 
Sist redigert av en moderator:
Topp