Reklame

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hei i dag fikk jeg denne meldingen:

>>>ANNO1777<<< er et online spill som simulerer et økonomisk system, politisk og militært lik den virkelige verden. Du er en borger av det syttende århundre som kjemper på alle nivåer for å fremme det sosiale hierarkiet. Du kan åpne bedrifter, bli guvernør eller du kan bygge en militær imperium. Alt er opp til deg. I motsetning til andre spill av denne typen, kan den virtuelle penger fra >>>ANNO1777<<< byttes for ekte penger og vice versa. Med andre ord, blir en økonomisk suksess i den virtuelle verden av spillet en økonomisk suksess i den virkelige verden. >>>ANNO1777<<< kan spilles direkte fra en nettleser som Internet Explorer , Mozilla , Google Chrome, og krever ingen nedlastinger.

Avsenderen var Ottovon511, men det jeg lurte på er: Skal ikke han bli utestengt for dette? Og er det noen andre som har fått samme melding?
 

DeletedUser

Guest
Jeg og fikk den,,, og videre sendte den,,,,, under option: Rapportere...
 

DeletedUser

Guest
Hei i dag fikk jeg denne meldingen:

>>>ANNO1777<<< er et online spill som simulerer et økonomisk system, politisk og militært lik den virkelige verden. Du er en borger av det syttende århundre som kjemper på alle nivåer for å fremme det sosiale hierarkiet. Du kan åpne bedrifter, bli guvernør eller du kan bygge en militær imperium. Alt er opp til deg. I motsetning til andre spill av denne typen, kan den virtuelle penger fra >>>ANNO1777<<< byttes for ekte penger og vice versa. Med andre ord, blir en økonomisk suksess i den virtuelle verden av spillet en økonomisk suksess i den virkelige verden. >>>ANNO1777<<< kan spilles direkte fra en nettleser som Internet Explorer , Mozilla , Google Chrome, og krever ingen nedlastinger.

Avsenderen var Ottovon511, men det jeg lurte på er: Skal ikke han bli utestengt for dette? Og er det noen andre som har fått samme melding?

Hvis innogames er det lov men hvis ikke er det ikke lov.
 

DeletedUser

Guest
Innogames ville aldri brukt spambots til å annonsere på egne tjenester, og la det ikke være tvil, det der er en spambot. -> Rapporter.
 

DeletedUser

Guest
Fikk denne jeg også.. Vanligvis pleier jeg å tulle litt med dem :p Men jeg gadd ikke så jeg ignorerte den. Ja! Selv jeg kan det :p
 

DeletedUser

Guest
Send tickets på sånne saker, så blir det ordnet :)

Eller rapporter sånn som voipmaster sa.
 

DeletedUser

Guest
NY REKLAME PÅ SPILL ER PÅ VEI,,,, JEG FIKK AKURAT NÅ:


winne noruega
ForhåndsvisningSend Behandle Send Forhåndsvisning winne noruega i dag kl. 19:09
Denne gangen jeg ta med en nettleser spill på nettet ganske underholdende, original og gratis.
Selve spillet er som vår verden, men dominert av brukere xD
Brukere kan delta i politikk, i den kommersielle verden, i det militære, media ... Kom igjen, du kan være en stor virksomhet tycoons, eller en stor avis eller å være krigshelter, eller kanskje til og med presidenter i landet med egen politisk parti! Spillet vil hjelpe deg med å finne folk fra begynnelsen, sier jeg fra erfaring, brukerne bryr seg om erepublik nybegynnere, og det er flere organisasjoner som tilbyr hjelp til nykommere.
Det fine med spillet starter på nivå 10.

Link: http://links.es/1587
 

DeletedUser

Guest
Ingen av oss spammer ned innboksen deres med andre sine spill - dette er boter eller andre spillere som gjør. Rapporter det!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp