Rekkruterings oversikten

DeletedUser

Guest
Rekrutteringen fungerer ikke korrekt

Etter den nye updaten har jeg hatt problemer med rekrutteringsdelen på beta. Det vises feil antall av forskjellige enheter i byene og feil antall ressurser jeg har osv. Irriterende å ende opp med 85 transportskip....

En annen ting også. Når jeg skal sette opp byfestivalene får ikke administratoren alltid registrert at jeg har råd til festival i byer jeg egentlig har råd i.

Angående sletting av meldingene, så sletter den noen ganger flere enn det jeg har markert også..
 

DeletedUser

Guest
Skal ta det videre, og se om vi får fiksa det. Flott at du sier ifra!
 

DeletedUser

Guest
Har problemer med at når jeg bruker befolkningsvekst eller havet kaller feks. så må jeg bytte by for at det skal bli registrert,ikke altid men ofte. Tegnet for at det er satt på vises men tiden i havna eller kasernen er ikke påvirket..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
CandyGirl: Har du forsøkt å bruke refresh...eller bare klikke på havn eller kaserne en gang til etter at du har satt befokningsvekst eller havet kaller? Det funker for meg... :)
 

DeletedUser

Guest
Etter den nye updaten har jeg hatt problemer med rekrutteringsdelen på beta. Det vises feil antall av forskjellige enheter i byene og feil antall ressurser jeg har osv. Irriterende å ende opp med 85 transportskip....

En annen ting også. Når jeg skal sette opp byfestivalene får ikke administratoren alltid registrert at jeg har råd til festival i byer jeg egentlig har råd i.

Angående sletting av meldingene, så sletter den noen ganger flere enn det jeg har markert også..

den har jeg lagt inn som ticket for en stund tilbake uten å få fornuftig tilbakemelding.
Håper det skjer noe med det. Det er svæert irriterende når man får feilmelding.
Særlig siden grepolis går til tider litt treg på macen...
 

DeletedUser

Guest
ja,det er fortsatt problemer med den.
Det blir oppgitt feil antall enheter ru kan rekkrutere
 

DeletedUser

Guest
Akkurat.
Hmm! Får gi beskjed om at det ikke har blitt fikset da. :)
 

DeletedUser

Guest
Det er også feil med "rekkutering". Vis du rekkrutterer spillere får du ikke noe gull, det er litt dårlig gjort når det står klart og tydelig at jeg skal få 200 mynter når mine venner runder 1000 poeng :confused:
 

DeletedUser

Guest
Grunnen til det kan være flere ting.
- Spillerne som har blitt rekruttert er på samme internettkobling som deg selv
- Rekruttingslinken har ikke blitt brukt
 

DeletedUser

Guest
Rundskriv

Når jeg skal skrive felles meldinger til medlemmene i alliansen bruker jeg rundskriv. Det vil si; jeg hadde brukt det om det virket.:D Er det mulig å få fikset dette så snart som mulig?
 

DeletedUser

Guest
..............................
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1. Spilleren har brukt rekkurtteringslinje, siden det er eneste mulighet for å havne i hav 43

2. Spilleren deler ikke internett kobling med meg
 

DeletedUser

Guest
Etter siste oppdatering ble rekkruterings oversikten skikkelig fucket opp.
Den viser feil antall troppere i byen, og alle byene blir vist hvor mye tropper det er i den. (Tidligere stod det bare ingen plass til rekrutering i denne byen) Det ble mye mere oversiktelig da. Håper noen ser på dette.
 

DeletedUser

Guest
fortsatt vises det feil i rekkruterings oversikten. Meget irriterende, og problematisk :(
 
Topp