Rangering!

DeletedUser343

Guest
Vi i Kakekompaniet har info om det i forhold til mange andre allianser men er litt kresne på hvem vi tar inn.
 

DeletedUser

Guest
Kakekompaniet er ikke kresene på hvem de tar inn. Ryktene sier at dere tigger etter spillere. Har selv en kompiss som sa dere maset skikkelig om å få han med
 

DeletedUser343

Guest
Har ikke maset jeg. Isåfall var det Jorda96 som gjorde det. Det er han som vil ha inn flere. Synes selv at vi er mange nok jeg :)
 

DeletedUser

Guest
oransje er tydelig redd for litt motstand, siden de tar alle de gode spillerene.
 

DeletedUser343

Guest
Dette er bare starten av en server. Alt kan ikke bli avgjort bare på noen dager.
Ser selv mange allianser med spillere som jeg aldri har hørt om før Theta.
Bare ikke defensiven på spillere ikke er like høy som den er på Eta. For der bygget de fleste bare hybridbyer fordi de visste ikke hvordan de skulle sette opp byene sine.
Øvelse gjør mester. Er selv ganske fersk på dette spillet mener jeg selv.
 

DeletedUser

Guest
oransje er akkurat som det nederlandske landslaget, vi kommer til finalen.. Jeg ser ikkr Norge der ;)
 

DeletedUser

Guest
oransje er akkurat som det nederlandske landslaget, vi kommer til finalen.. Jeg ser ikkr Norge der ;)

Oi, hvordan skal vi klare å skrive et fansy svar til denne? Jeg nøyer meg med å si at nordmenn er flinkere til å gå på ski :)
 

DeletedUser343

Guest
Denne eneste idretten som Norge og Nederland konkurrerer jevnt i må være skøyter.
Og vis havnivået stiger mye pga global oppvarming en gang i framtiden så oversvømmes Nederland og noen andre land men det håper ingen av oss at skal skje for da blir Fotball - EM kjedelig fordi jeg heier på Nederland og Spania i starten og det blir vel finale mellom de to landene :)
 

DeletedUser37

Guest
Server is down or what?

Norsk people are nicer, are smarter, are friendlier and are more helpfull then the Ducth

But I haven't found any good Norsk food yet.. :p
 

DeletedUser

Guest
Hæ?

Denne eneste idretten som Norge og Nederland konkurrerer jevnt i må være skøyter.
Og vis havnivået stiger mye pga global oppvarming en gang i framtiden så oversvømmes Nederland og noen andre land men det håper ingen av oss at skal skje for da blir Fotball - EM kjedelig fordi jeg heier på Nederland og Spania i starten og det blir vel finale mellom de to landene :)

Bare fordi de kom til finalen i fjor betyr ikke at det blir kjedelig uten dem. Nederland har bare kommet finalen 3 ganger, men jeg må innrømme at de er bedre enn det norske landslaget. Dessuten, skøyting kan du glemme, fordi det er det ingen som følger med på. Lol
 

DeletedUser

Guest
Bare fordi de kom til finalen i fjor betyr ikke at det blir kjedelig uten dem. Nederland har bare kommet finalen 3 ganger, men jeg må innrømme at de er bedre enn det norske landslaget. Dessuten, skøyting kan du glemme, fordi det er det ingen som følger med på. Lol
Cyberfox: Engelsk kan du prate på den engelske Theta tråden :)
 

DeletedUser

Guest
Server is down or what?

Norsk people are nicer, are smarter, are friendlier and are more helpfull then the Ducth

But I haven't found any good Norsk food yet.. :p

Fårikål. Hvis du ikke liker det, så er du ikke norsk :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, ingenting er som en god porsjon fårikål (følger trenden)! :D
 
Topp