Prøve version grepolis 2.0

DeletedUser

Guest
Det er awesome å spille der, det er Grepolis 2.0 pluss du begynner med 500 gull mynter :D
 

DeletedUser

Guest
Pwn

dette powna jo helt men håper at serveren ikke blir restarta
 

DeletedUser

Guest
Grepolis 2.0

Noen som vet hvilket verdener blir 2.0 verden her i Norge?

På de tyske servere er versjon 2.0 nå online på flere verdener. Når skal det skje her?

Er ganske viktig med tanke på allianse strategi...
 

DeletedUser168

Guest
Anbefaler at man undersøker om det er andre poster angående temaer og spørsmål man ønsker å stille. i dette tilfellet har Jaueking allerede laget en post under forumet "Nyheter & annonseringer" som ble lagt ut 13. mars.

Det går utfra den posten at grepo 2.0 vil lanseres innen kort tid. Det fastslås ikke eksakt tid og dato- regner også med at alle serverne vil falle under oppdateringen, grepo 2.0.

Brennus :
- Tviler sterkt på at noen av InnoGames servere noengang vil bli restartet, da InnoGames er en tysk spill-leverandør. Å ifølge tysk lov, som følges av IG har ikke spill-leverandører lov til å slette/restarte brukere/servere/spill når det er knyttet til premium- da ekte penger er brukt, med mindre det er enstemmig fra deltakerne.
 

DeletedUser

Guest
feil tråd

Er enig at dette er egentlig feil tråd, men det var ikke mulig å poste på Jaueking sin tråd direkte.

Tok derfor spørsmålet mitt opp her.
På de tyske serverne ble løpende servere oppdatert til 2.0. Apollon har helt rett i at det er ikke mulig å restarte eksisterende servere.

Hadde allikevel vært fint om man kunne få en antydning når oppgradering skal skje, og hvilke servere blir berørt av det.
Det har vært annonsert siden før jul at det skulle skje ganske snart.
 

DeletedUser

Guest
Det vakke jeg som la den her, jeg lå den på "løs prat" så ble den flytta :D
 

DeletedUser

Guest
Verdener som allerede eksisterer vil ikke få den fulle funksjonaliteten til v2.0. Funksjoner som vil påvirke spillet direkte, vil derfor være forbeholdt den nye verdenen :)
 
Topp