PQ vs LoL

DeletedUser

Guest
Siden AKDM er ute nå så blir det vel ingen andre en PQ og LoL som må krige mot hverandre syns jeg siden de bege er store allianser..? hva syns dere kommer til å skje..? Dette syns jeg er spennende :D
 

DeletedUser

Guest
Forventer, og håper, at de aktive og flinke spillerne i tidligere AKDM klarer å bygge opp en verdig motstander til PQ og LOL. Men da må det gjøres en jobb administrativt hvis det skal lykkes. Har fortsatt stor respekt for mange av folka der, og regner med at det blir krysset sverd også i fremtiden :)

Vi har en lang historie sammen med LOL, hvor vi stod sammen mot det som da var overmakten i AKDM, og jeg kan ikke se at dette forholdet plutselig skal forringes ved at AKDM floppet ut av spillet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette kommer til å skje:

Siden AKDM er ute nå så blir det vel ingen andre en PQ og LoL som må krige mot hverandre syns jeg siden de bege er store allianser..? hva syns dere kommer til å skje..? Dette syns jeg er spennende :D

Vi fortsetter å spille...:eek:...tenk det...
 

DeletedUser

Guest
Er du seriøs? De to alliansene der er så feige at de kommer til å gå etter små allianser med under 200 000 poeng.
 

DeletedUser

Guest
Urk...

Er du seriøs? De to alliansene der er så feige at de kommer til å gå etter små allianser med under 200 000 poeng.

Hehe, jeg må bare le Heroic.
Du ber jo om det...så siden vi er snille og oppfyller de fleste ønsker skal du få ditt oppfyllt. Vi er ikke feigere enn det...
 

DeletedUser

Guest
hehe

Jeg som er fra AKDM har stor respekt for PQ men ikke så stor for LoL. Jeg har stor respekt for PQ fordi de drev og tapte i begynelsen men så kom de seg opp for og tokk igjen AKDM sort. hehe håper at dere lykes i vært fall siden vi lyktes ikke :(.

Siden du BoneCollector som er leder for PQ syns jeg du har gjort en bra jobb med en come back mot AKDM og det beviste at du hade erfaring ;)
 

DeletedUser

Guest
Undervurder oss ikke

Si hva du ønsker om LoL, faktumet er at vi kan kuse hvem vi ønsker når vi ønsker. Jeg dannet en stamme med 3 venner og vi etablerte oss til å bli en av de største, det handler om struktur, vi allierte oss med PQ fordi vi var under dogs. At de mindre slo de store skal du ikke grine over, kom heller med litt motstand! Dere prøvde tross alt og organisere alle spillere i spille mot oss, men feilet. Det sier noe om oss samt noe om dere ;) Men verdig motstand var det bare AKADEMIKERNE som var!
 

DeletedUser

Guest
ok

ja og jeg er en av AKDM.

Men dere kommer ikke til å ha det så gøy i spillet så lenge dere ikke får motstand av noen fordi ingen nå i spillet har en skjansje mot dere LoL og PQ. Derre får bare spille allene snart, og uanset hva så må dere gå til krig mot verandre fordi det kommer til å bli slutt på spillere når dere har tat dem over og da er dere igjen og må slås mot verandre.
 

DeletedUser

Guest
Neida... Tilslutt endrer det seg sikkert. Det er ikke helt sikkert da, men håper det siden hvis ikke blir det både kjedelig for PQ og LOL
 
Topp