Philosophers Quest

DeletedUser

Guest
Jeg startet ikke krangelen, jeg sa bare at det var dårlig gjort, så begynte dere andre å krangle. Jeg er desverre ikke lite konstruktiv :D fikk 5 i K&H. Dessuten så forklarte jeg hvorfor jeg ikke satte meg selv i feriemodus (les den an2dre posten min) og jeg ble irritert på PCen også, men det var ikke dens skyld. Jeg "postet" det ikke på forumet, det var et lite vedlegg i posten min på denne tråden ;)

Jeg må si du er veldig lite kreativ :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg er bare glad vi har fått en sterk motstander, verdig eller ikke er irrelevant, det er et krigsspill, ikke sims.
 

DeletedUser

Guest
Ups...

Huff, dere burde være flaue. Er det virkelig så viktig for dere å ha 1. plassen at dere fusjonerer og inviterer hvem som helst inn i Alliansen deres? jeg mener, Fearless Empire var en ting, men The Kings også... Jaja, får se hva som seirer etter sommerferien, kvantitet eller kvalitet.:p

Hvor er du Lorden??? Du startet denne tråden med de setningene som nevnt ovenfor...og nå får du svelge ordene dine. Sommeren er over og du er...også over:) Takk for en hyggelig tid :D

Rangering Navn Poeng Allianse Byer Gjennomsnittlig antall poeng
3402 High Lord Nerevar 0 0 0


PS! Vi tar godt vare på byene du hadde:) lol
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha fantastisk BC. Har vel plutselig ikke så mye å komme med den mannen nå lenger:p
 

DeletedUser

Guest
Hvor er du Lorden??? Du startet denne tråden med de setningene som nevnt ovenfor...og nå får du svelge ordene dine. Sommeren er over og du er...også over:) Takk for en hyggelig tid :D

Rangering Navn Poeng Allianse Byer Gjennomsnittlig antall poeng
3402 High Lord Nerevar 0 0 0


PS! Vi tar godt vare på byene du hadde:) lol

Jeg sluttet for en god stund siden. Grunnen er at jeg ble, blandt annet, Spillmoderator for Norske The-West. (http://www.the-west.no.com/)
(Håper på grand opening 1sep. kl 17:00)

Hender fortsatt jeg stikker innom forumet her :)
 

DeletedUser

Guest
Siste oppdatering....

Da er tiden inne for å si litt om den holdningen vi i PQ ble møtt med av en del "ringrever" her inne.

Vi ble kalt et blaff, en allianse som bare masserekrutterte for poeng, en gjeng med amatører etc. I den anledning spør jeg bare de som uttalte seg så negativt om oss:
Hvor er dere nå?
Finner nesten ingen av dere lenger inne på spillet, og de jeg kan finne har null poeng!!!
Hva er så meningen med å fortelle dere om ståa nå da lurer dere sikkert på. Joda, det er enkelt...ville bare si http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTJkna0AZaiUUcYBDl4N56LCviwhUsMnYzCrv1sNrxlAinuWJ0&t=1&usg=__2WDmrZ76xMHEkEjNtX348a6fCrM= og lykke til med andre spill. Mulig dere da kan klappe igjen mathølet og ser åssen ting utvikler seg før dere kaller andre spillere negative ting.
Uansett, det var moro så lenge det varte...men lenge var det ikke...;)

Ha en fin kveld, mvh BC og resten av gjengen i PQ.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
images
 

DeletedUser

Guest
hehehe PQ eier alle de andre stammene fordi de samme kjører. bare se hva de gjorde me de AKDM folkene? de rundtkjørte dem.
 
Topp