Philosophers Quest

DeletedUser

Guest
Hør Her

Jeg er med i AKDM og jeg respekterer PQ som våre Venner og fiender i tide og utide, men noe jeg ikke tåler det er at min venn i PQ slipper ut info om at jeg er på ferie i 2 uker, og gir klarsignal til LoL om dette. Etter denne hendelsen har jeg mistet respekten for begge stammene. (PQ - LoL)

AKDM er en velfungerende stamme, med en god ledelse. Desverre er endel spillere på ferie og det blir hardere tider.


Men jeg mener at når vi kommer litt lengre ut i spillet så får vi se hvem som faktisk gir det de kan og de som faktisk er daukjøtt. Og martin, du trenger ikke diskutere med den duden fordi du hater PQ.

Finnes et ordtak som er "Arguing on the internet is like take a part in the special olympics, even if you win your still retarded".......


Og LoL er den skitneste stammen du kan finne på GP for å si det slik.

Jeg har fortsatt respekt for mange spillere men har mistet respekten for mange...


Mvh Ryk og Reis
 

DeletedUser

Guest
Jeg er med i AKDM og jeg respekterer PQ som våre Venner og fiender i tide og utide, men noe jeg ikke tåler det er at min venn i PQ slipper ut info om at jeg er på ferie i 2 uker, og gir klarsignal til LoL om dette. Etter denne hendelsen har jeg mistet respekten for begge stammene. (PQ - LoL)

AKDM er en velfungerende stamme, med en god ledelse. Desverre er endel spillere på ferie og det blir hardere tider.


Men jeg mener at når vi kommer litt lengre ut i spillet så får vi se hvem som faktisk gir det de kan og de som faktisk er daukjøtt. Og martin, du trenger ikke diskutere med den duden fordi du hater PQ.

Finnes et ordtak som er "Arguing on the internet is like take a part in the special olympics, even if you win your still retarded".......


Og LoL er den skitneste stammen du kan finne på GP for å si det slik.

Jeg har fortsatt respekt for mange spillere men har mistet respekten for mange...


Mvh Ryk og Reis

Nå er jo jeg leder i LoL ogbor på øya di og kan faktisk fortelle deg at vi ikke har visst at du har vært på ferie i det hele tatt, men jevnlig spionert så har jo ikke vært så vanskelig å skjønne når du plutselig har fulle lagere i 3-4dager i strekk.
Men nok om "uetiske" oss; Du har jo solgt kontoen din til en ny person, er det så mye bedre? Spesielt for en person som prøver å komme seg inn i gamemanagmentet... Men bra han nye eieren er så saus i hodet at han sier fra til meg da, regner med at kontoen er slettet rimelig snart.

Mvh,
Knutta
Leder LoL
 

DeletedUser

Guest
Kloke ord.

Men velg med omhu hvem du gir info til:)

Uansett, jeg hadde ikke tenkt å diskutere noe som helst her men når vi blir sjikanert og nærmest kalt amatører så reagerer en del av oss som sikkert er vel så dreven som andre her litt på dette. Forumet er til for å dele erfaringer eller diskutere spillet, og håper det kan bli slik i fremtiden. Skulle jeg bli nødt til å svare for oss igjen gjør jeg gjerne det, men ikke lenger på grunnlag av at vi ikke vet hva vi holder på med.
Men igjen, kloke ord fra deg R&R. (Men er enig med Knutta...det er lett å finne ut:)
mvh BC
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg er enig, det var lett å finne ut av men fortsatt, et LoL medlem videresendte meldingen.... Jeg vil ikke si hvem pga. hans komprimisser (noe jeg respekterer).


Selvom jeg har mistet respekten for noen er BC en av de jeg har mest respect for ;)
 

DeletedUser

Guest
Men R&R, hadde det ikke vært smart å satt på feriemodus hvis du skal bort i to uker? Da kan jo ingen angripe deg...
 

DeletedUser

Guest
Det tenkte jeg på, men har ikke skjønt systemet der. Jeg bruker ikke ting før jeg har skjønt hvordan :)
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke dette helt R&R, i en annen tråd oppfordrer du jo dem nærmest til å angripe deg, mens her er du sint og lei fordi du ble angrepet. Bestem deg :p

For dere er 5 stk på min øy og bare en har tid til å angripe meg.... :p Weee dere suger vilt
:( skulle ønske det var motstand.. Bare PQ som jobber her? :p
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke dette helt R&R, i en annen tråd oppfordrer du jo dem nærmest til å angripe deg, mens her er du sint og lei fordi du ble angrepet. Bestem deg :p


Om han ba om angrep da han var hjemme er det en ting, men tviler på at han gjorde det da han var bortreist(?)

Fair play er jo ingen skreven regel, men mener jo at man ikke bør angripe spillere som ikke har tiilgang til nett, spesielt ikke planlegge det med andre stammer.

I tillegg ser jeg ikke at Ryk & Reis ber ber dem om å stoppe angrepene. Han sier han er irritert over at andre stammer planlegger angrep på ham FORDI han er borte. Dette hadde jo ikke skjedd om han satte hjemme foran pc'n.

-Henrik
 

DeletedUser

Guest
ferie

Jeg mener ikke at det er riktig å angripe folk som er på ferie, men PQ og AKDM er jo ikke akkurat venner, så når det eventuelt blir en krig så syntes ikke jeg det er så dårlig å angripe folk som er på ferie.

Og dere AKDM folk kan ikke komme her å si at dere ikke hadde angrepet en PQ spiller som var på ferie uten feriemodus
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke dette helt R&R, i en annen tråd oppfordrer du jo dem nærmest til å angripe deg, mens her er du sint og lei fordi du ble angrepet. Bestem deg :p

Dette ble sagt før mannen solgte/ga bort kontoen sin.
Så hva R&R klager over i øyeblikket siden han selv ikke styrer kontoen annet enn her på forumet lenger vet ikke jeg...
 

DeletedUser

Guest
hehe

hehe der tar du feil knutta :D har du lest signaturen min?
 

DeletedUser

Guest
Fair play er jo ingen skreven regel, men mener jo at man ikke bør angripe spillere som ikke har tiilgang til nett, spesielt ikke planlegge det med andre stammer.

-Henrik

Nå er jeg skikkelig spent her, men hvordan skal man klare å regulere dette med om han du angriper har nett eller ikke? :confused: Synes nå det er en del av gamet, er et internett spill, og synd om du har mistet nettet ditt, men sånt skjer en gang eller to.

Om man skal sette igang en skikkelig research for hver spiller en skal angripe, så tror jeg vi snart diskuterer massefrafallet på grepolis, for å si deg sånn!

Men nok om det, og tilbake til On-Topic om Philisophers Quest-diskusjonen ;)

mvh
Oktavian
 

DeletedUser

Guest
Ok, så når du klager over at vi ikke angriper deg nok før du begynner å klage over at vi faktisk angrep deg, så snakker du ikke om deg selv men en annen person? Makes sense... Spesielt når denne personen, Ryk og reis på øya mi, presterer å si i en mail at han har overtatt kontoen din. Så vet ikke helt jeg mister, du har kanskje ikke akkurat den største troverdigheten i øyeblikket. Men sånn er det, fint å ha en på øya man kan få kamppoeng fra når man trenger det
 

DeletedUser

Guest
som telephone sa, du merker ved spion rapport om lageret er fullt 3-4 dager på rad.... Når du da skjønner det, så er du jævlig feig som tar og utnytter dette....
 

DeletedUser

Guest
Ok, så når du klager over at vi ikke angriper deg nok før du begynner å klage over at vi faktisk angrep deg, så snakker du ikke om deg selv men en annen person? Makes sense... Spesielt når denne personen, Ryk og reis på øya mi, presterer å si i en mail at han har overtatt kontoen din. Så vet ikke helt jeg mister, du har kanskje ikke akkurat den største troverdigheten i øyeblikket. Men sånn er det, fint å ha en på øya man kan få kamppoeng fra når man trenger det
Jeg klagde før på at dere ikke angrep meg, men det jeg klager på er at dere ser at jeg er på ferie og begynner da og angripe.... Jeg snakker ikke for en annen person. Vi snakker daglig på skype og vi er enige med det meste. Snakker du om troværdighet? (hahahaha)

Fint å ha en på øya når man trenger kamppoeng...

Hallo? jeg utslettet nettopp 70 hestestridsvogner fra et LoL medlem og mistet ikke en tropp....
 

DeletedUser

Guest
Var det ikke det som ikke var deg?
Vanskeligere og vanskeligere for deg å lyve nå ser jeg,når de forskjellige løgnene innhenter deg...
 

DeletedUser

Guest
Knutta, jeg beklager på det minste men jeg skjønner ikke hva du mener med den siste posten?
 

DeletedUser

Guest
amøbe

Du er faen meg bra dust som starter en krangel fordi du ble angrepet når du reiste på ferie! Hva faen ? Faen så lite konstruktivt, sett deg selv i feriemodus eller bli stille irritert foran pc'n. Ikke post det på et forum!

på forhånd takk.
 
Topp