Påskeevent

DeletedUser

Guest
Jeg skulle gjerne likt og hatt en tilbakemelding på hva dere synes om påskeeventen som var i år.

Likte du den? I såfall hvorfor.
Likte du den ikke? I såfall hvorfor.

Har dere forslag til forbedringer, eller andre ting vi evt kan gjøre til neste år?



Tusen takk for hjelpa!
 

DeletedUser

Guest
Jeg rett og slett elsket den!!

Hvorfor? Vel, fordi jeg synes det skulle vært mye mere premium funksjoner...rett og slett. Jeg hadde ønsket at en premium butikk lik den påskebutikken kunne vært en permanent ting. Satte stor pris på de ekstra tingene man kunne skaffe seg som dobbel KP i 3 timer, forsterke angrepet med 10% og forsterke bymuren med ett nivå. Muligheten for å skaffe ekstra velvillje, magi og ressurser var også hjertelig velkommen :)
 

DeletedUser

Guest
mammmmaaaaaaaaa.... jeg ønsker meg også mere premium og helst vær dag.........vil også ha masse sjokolade....mere is helst
mamma, kan vi ha jul i morgen også :)
 

DeletedUser

Guest
Synes det virket som dere ville tjene litt penger med de 2 kyllingene =P Men det kun kanskje vært noen flere ting man kunne kjøpe med eggene =)
 

DeletedUser

Guest
Elsket den, var grei for nye spillere også så de får kjøp kp, så de kan ta nye byer, og for store spillere som dobbel kp i 3 t :D var greit og ha hvis du mangla velvilje til havetkaller ;D
 

DeletedUser419

Guest
Det var veldig bra event, men tiden for å lete etter mat burde kanskje vært likt som bodelandsbyene av praktiske grunner( 5,20,90,240 min)
 

DeletedUser

Guest
Synes det virket som dere ville tjene litt penger med de 2 kyllingene =P Men det kun kanskje vært noen flere ting man kunne kjøpe med eggene =)

Man vil alltid tjene penger, men nå var det kun den ene kyllingen som faktisk kosta penger.. og det var valgfritt om man ønska den eller ikke :)
 
Topp