På verden RHO er det kunn en allianse som tør å stå alene!

DeletedUser259

Guest
Tror nok du må vente til verden har eksistert i 7 måneder før VU strater
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 

DeletedUser1112

Guest
Vil de som saboterer vennligst slutte med det? Vi var oppe på 60,1 mill poeng, så ned til 59,5 og videre til 58,35. Fortsetter det slik så er vil tilbake til 0 poeng om 3 måneder. Det er de av oss som nå er helt klare til å kjøre på med VU, så fint om de med katz og steinhagl tar seg en pause frem til vi er i gang.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Er enkelte som ikke vill at VU skal starte enda....... men 22 aug. har vell serveren vært i 6 mnd. Så da kan det hende VU starter selvom enkelte hopper ut av sin allianse for å prøve å drøye.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser1112

Guest
Mye du har gått glipp av ;)
Tenkte du kjente igjen ett slikt sitat, siden du som oftest bruker en del av de selv.
 

bytting

Well-Known Member
Mulig det er Fishsoup du tenker på:)

Dog, han ordlegger seg som regel mer elegant enn som så;)
 

bytting

Well-Known Member
Går ut fra det ikke er Mu det er snakk om siden jeg vel aldri der gikk ut på forum og beklaget meg over alliansen jeg var i var den den eneste som tør stå alene, for så å pakte i hjel serveren så fort vi fant noen som var villige til å pakte med oss, fordi det ville jo gjort innlegget ditt meningsløst:)

Koselig å se deg igjen da:)
 

DeletedUser580

Guest
hva prater du om JARL?

Var en diskusjon vi hadde for lenge siden, husker ikke helt hvilken server det var snakk om. Vi diskuterte det med at store allianser står alene kontra det å alliere seg med flere. Kom bare på det når jeg kikka gjennom trådene. water under the bridge osv..
 

DeletedUser580

Guest
Går ut fra det ikke er Mu det er snakk om siden jeg vel aldri der gikk ut på forum og beklaget meg over alliansen jeg var i var den den eneste som tør stå alene, for så å pakte i hjel serveren så fort vi fant noen som var villige til å pakte med oss, fordi det ville jo gjort innlegget ditt meningsløst:)

Hehe, mulig det var Mu ja - husker det bittelitt annerledes, men slik vil det alltid være. Btw, de fleste innleggene mine er passe meningsløse;)

Koselig å se deg igjen da:)

Jo takk samme:)
 

bytting

Well-Known Member
Hehe, mulig det var Mu ja - husker det bittelitt annerledes, men slik vil det alltid være. Btw, de fleste innleggene mine er passe meningsløse;)



Jo takk samme:)

Tror det er en mulghet for at du har lest tråden litt for fort. Men ingen atomkrig på vei av den grunn:) YOLO.
 

DeletedUser1011

Guest
Hadde ikke tenkt til å skrive noe her, men når andre drar slutninger og prater tull, så kan jeg like så godt si det som det er:

Overskriften her er bare vas. På dette tidspunktet lå det inne en forespørsel om fredning av hele Evol, i tillegg til flere fredningsforespørsler fra enkeltspillere. Så mot hadde ingen ting med saken å gjøre. Heller tvert i mot. Dette kunne vi ikke gå med på, men det vi kunne var å gjøre en avtale vi tre store alliansene oss i mellom:

Avtalen vi da gjorde, var å bryte pakt, med en overensstemmelse om at man skulle stille likeverdig med tre uavhengige hoved- og rekutteringsallianser på Rho for å bevare spillegleden og spenningen. At Evol da raskt frir til den tredje alliansen, bekrefter vel bare at det ikke handlet om mot.
 
Topp