På verden RHO er det kunn en allianse som tør å stå alene!

DeletedUser1049

Guest
Er jo en stor fordel med planen da. Med 25+ ledige plasser i alliansen så kan jeg lett rotere mellom 400 og 1000 spillere inn og ut for å sende varer. I tillegg er det jo en fordel at det vil være en veldig interessant måte å vinne på for alle de som ikke gidder å sende varer hver time, 24 timer i døgnet i 40 dager i strekk. Tenk hvor mange flere som er happy med å kun sende varer 2-4 ganger i døgnet og bruke veldig mye tid på å krige i steden!
 

DeletedUser343

Guest
Antallet ressurser for å nå nivå 10 på ett verdensunder er ganske så høyt.

DJ2jRpl.png
(hentet fra wikien)

Vil ikke tro at det er mulig at 400 aktive spillere er igjen når VU begynner ^^. I hvertfall ikke mer enn det hvis du er heldig :)

Tenk på hvor mange som heller vil bli ferdig med VU så fort som mulig. Husk at du må enten bygge 4 eller 7 for å vinne, avhengig av motstanden fra fiendtlige allianser. Vil nok tro at det kan fort bli snakk om 7 for å vinne her på Rho hvis historien gjentar seg.
 

DeletedUser1049

Guest
Nå er jeg nettopp ferdig med å bygge 7 på Pi så helt ukjent er jeg vel ikke med konseptet.
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser343

Guest
Meh. Tenker bare grunnleggende jeg da jeg kjenner ikke mye til spillere fra post-Zeta tid.

Tenk tidsbruk er alt jeg kan si.
 

bytting

Well-Known Member
Antallet ressurser for å nå nivå 10 på ett verdensunder er ganske så høyt.

DJ2jRpl.png
(hentet fra wikien)

Vil ikke tro at det er mulig at 400 aktive spillere er igjen når VU begynner ^^. I hvertfall ikke mer enn det hvis du er heldig :)

Tenk på hvor mange som heller vil bli ferdig med VU så fort som mulig. Husk at du må enten bygge 4 eller 7 for å vinne, avhengig av motstanden fra fiendtlige allianser. Vil nok tro at det kan fort bli snakk om 7 for å vinne her på Rho hvis historien gjentar seg.

Hvilken historie?
 

DeletedUser343

Guest
Kappa ;)

Slik som jeg husker det, var det lagt til rette for førstemann til 4 men da vi tapte den så gikk vel dere for 7 stk da dere fikk tid til overs da vi var ikke noe problem lenger.
 

DeletedUser1049

Guest
Tenk tidsbruk er alt jeg kan si.

Nettopp! Det er jo hele poenget! Selv du kunne tenke deg å gå gjennom VU-tiden og kun sende et par ganger om dagen. Dette er perfekt for alle. Skjønner ikke at noen skulle gjøre noe annet enn å bli med oss. Det kunne jo gjøre Rho spennende helt til slutten.
 

DeletedUser343

Guest
Det vil da ekstra lang tid å bli ferdig med VU også. Er ikke alle som har verken tid eller tålmodighet til å holde på i lange løp da verdenen har eksistert siden Januar og de fleste vil nok flytte seg over til nyere verdener eller ta seg en pause.
 

DeletedUser

Guest
Hva med ressurssendingen da? Vil ikke den ta særdeles lang tid?

Tenk deg dette: Du får inn medlemmer fra hav 44/45/54/55. VU-øyene ligger i hav 77. Medlemmer i hav 44/45.. ønsker å sende ressurser til VU. Dette tar omtrent 5-6 timer å sende til hav 77.

Er strategien din lønnsom nok da?

I tillegg siden fiendtlig KS ikke når fram, så vil ikke nye medlemmer med KS som tar over 48 timer ha en enkel sjanse til å grunnlegge i samme hav.

Men noen av oss har jo bygget en solid base i hav 57, er jo rom for at flere kan etablere seg der.
Jeg støtter Casual Charlie, tror vi ligger særdeles godt an til å ta dette!!!
 

DeletedUser343

Guest
Sier bare lykke til og håper at dere har tenkt nøye nok gjennom dette konseptet.
 

bytting

Well-Known Member
You go girl!

Dere får sikkert offentlige midler fra Senterpartiet om dere spør. De er jo så i bresjen for dette med desentralisering.

Gull! Gull! Gull!
 

DeletedUser

Guest
You go girl!

Dere får sikkert offentlige midler fra Senterpartiet om dere spør. De er jo så i bresjen for dette med desentralisering.

Gull! Gull! Gull!


Vi er lovet en gullpott fra Senterpartiet sin Grepofløy ja!!!
 

bytting

Well-Known Member
På denne serveren RHO er det dessverre bare 1 allianse som tør å stå så å si alene.
Må si jeg synes det er feigt av en del allianser som er store, å ikke tørre å stå mest på egne bein.
Ødelegger jo litt av gamet, når 4 store allianser slår seg sammen, pga av feighet av at de tydeligvis ikke tør å stå på egne ben! Latterlig egentlig må jeg si.

Komikken vedvarer. Men men, gir vel et innblikk i desperasjonen når man er villige til å slippe til et knippe smått psykotiske dansker. Lykke til.
 

DeletedUser

Guest
Komikken vedvarer. Men men, gir vel et innblikk i desperasjonen når man er villige til å slippe til et knippe smått psykotiske dansker. Lykke til.

Ja var ikke lenge han satt på sin høye hest når ting begynte å se litt vanskeligere ut:eek:
 

DeletedUser1112

Guest
Komikken vedvarer. Men men, gir vel et innblikk i desperasjonen når man er villige til å slippe til et knippe smått psykotiske dansker. Lykke til.

Vi var den alliansen som som sto igjennom det meste, men ja vi fikk allierte etterhvert:) Så vi står ikke alene lenger.
Men vi er fortsatt den samme alliansen som startet her:)
smiley_emoticons_kinggrin_anbeten2.gif
 

DeletedUser1049

Guest
Vil de som saboterer vennligst slutte med det? Vi var oppe på 60,1 mill poeng, så ned til 59,5 og videre til 58,35. Fortsetter det slik så er vil tilbake til 0 poeng om 3 måneder. Det er de av oss som nå er helt klare til å kjøre på med VU, så fint om de med katz og steinhagl tar seg en pause frem til vi er i gang.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 
Topp