På verden RHO er det kunn en allianse som tør å stå alene!

DeletedUser1112

Guest
På denne serveren RHO er det dessverre bare 1 allianse som tør å stå så å si alene.
Må si jeg synes det er feigt av en del allianser som er store, å ikke tørre å stå mest på egne bein.
Ødelegger jo litt av gamet, når 4 store allianser slår seg sammen, pga av feighet av at de tydeligvis ikke tør å stå på egne ben! Latterlig egentlig må jeg si.
 

DeletedUser1036

Guest
Man ser jo dette på alle servere nesten. Så er bare å bli vant til, men skal ikke sies at det er direkte medlemmer som vinner slagene på havet for øyeblikket. Vil si det er en kombinasjon mellom oppmerksomhet, aktivitet og ferdigheter. Hovedsaklig oppmerksomhet, såpass synes jeg de skal ha, for dårlige er de ikke.
 

bytting

Well-Known Member
Er vel 3 mot 4 sånn cirka. Ikke at jeg ikke ser hvor uttalelsen kommer fra, men Evol får ta på seg sitt av hvorfor verdenen har den kjøreretningen den har for øyeblikket:)
 

DeletedUser

Guest
Da jeg ikke har allverdens oversikt over hvem som samarbeider osv i denne verdenen selv om jeg jo har skjønt litt hvordan det ligger ann
så kan jeg jo uansett uttale meg på ett mere generellt grunnlag. Å jeg finner det helt naturlig at de mindre alliansene vil samarbeide mot den største å gjerne dominerende alliansen med sine underallianse(r). De spiller jo tross alt dette for å vinne å vil bruke de strategiene som er mulige å som vil gi de størst muligheter for å kunne være med å kjempe om seieren. Å krige handler ofte like mye om dimplomati og forberedelser osv som selve slossingen

I den forbindelsen vil jeg sitere en som sies å ha litt peil :D


He who knows when he can fight and when he cannot, will be victorious.

Sun Tzu
 

bytting

Well-Known Member
Men skjønner hva du mener:) Og litt enig, feigt når store allianser ikke tør stå alene:)
 

DeletedUser

Guest
Er vell 2 mot 2 nå, ettersom lykeion er slått sammen med XXXkings.
 

DeletedUser

Guest
Lykeion er sammenslått med XXXKings. Så det blir 4allianser eller 3 og så du kan ikkje si det er 1 mot 2 selv om med første øyekast ser det slik ut...
 

bytting

Well-Known Member
Vi er 2 allianser. Hva slags matematisk sjonglering du bruker for å få til at 2==3eller4 blir litt for avansert for meg.
 

DeletedUser

Guest
Vi er 2 allianser. Hva slags matematisk sjonglering du bruker for å få til at 2==3eller4 blir litt for avansert for meg.

Det er ikkje så vanskelig å se, vi er 1 allianse.
Evo er 2.

Dere er Lykeion, Lykaion Kings, og knights of honor...
 

DeletedUser

Guest
Lurer på om jeg skal kjøre Lokkagutt taktikk :D

Det skjønner jeg godt:eek: Mye mindre mas med tanke på at man slipper å kriger og slite med diplomati osv. Hos meg sitter vi heller alle sammen å synger kumbaja rundt bålet å koser oss. Tanken på å vinne å spille på noen som helst konkurransemessig er så langt unna som den kunne blitt. Hm savner gode gamle Civillization jeg kjenner jeg hehe
 

DeletedUser1049

Guest
På denne serveren RHO er det dessverre bare 1 allianse som tør å stå så å si alene.

Ja, vi i The Ikarus Project har stått stolte alene og det er ingen ting å skamme seg over. Når VU starter så faller helt sikker mange av de store alliansene sammen og folk vil flokke til oss. Eneste vi kan tilby er VU-øyer som fienden rett og slett ikke kan nå med KS og med en stor fan-skare så vinner vi VU lett.
 

DeletedUser343

Guest
Ja, vi i The Ikarus Project har stått stolte alene og det er ingen ting å skamme seg over. Når VU starter så faller helt sikker mange av de store alliansene sammen og folk vil flokke til oss. Eneste vi kan tilby er VU-øyer som fienden rett og slett ikke kan nå med KS og med en stor fan-skare så vinner vi VU lett.

Hva med ressurssendingen da? Vil ikke den ta særdeles lang tid?

Tenk deg dette: Du får inn medlemmer fra hav 44/45/54/55. VU-øyene ligger i hav 77. Medlemmer i hav 44/45.. ønsker å sende ressurser til VU. Dette tar omtrent 5-6 timer å sende til hav 77.

Er strategien din lønnsom nok da?

I tillegg siden fiendtlig KS ikke når fram, så vil ikke nye medlemmer med KS som tar over 48 timer ha en enkel sjanse til å grunnlegge i samme hav.
 

bytting

Well-Known Member
Hva med ressurssendingen da? Vil ikke den ta særdeles lang tid?

Tenk deg dette: Du får inn medlemmer fra hav 44/45/54/55. VU-øyene ligger i hav 77. Medlemmer i hav 44/45.. ønsker å sende ressurser til VU. Dette tar omtrent 5-6 timer å sende til hav 77.

Er strategien din lønnsom nok da?

I tillegg siden fiendtlig KS ikke når fram, så vil ikke nye medlemmer med KS som tar over 48 timer ha en enkel sjanse til å grunnlegge i samme hav.

ouch...der gikk den slam dunken i dass -.-
 

DeletedUser1049

Guest
ouch...der gikk den slam dunken i dass -.-

Kødder du? Må jeg komme opp med en helt ny plan?
smiley_emoticons_confusednew.gif
 
Topp