Oversikt

DeletedUser938

Guest
På agoraen det være en knapp på toppen av siden hvor det står "Oversikt". Der står det f.eks. handlet: 5000 ressurser
Totalt fiendtlige tropper drept: 256 Totalt mistede tropper: 148
 

DeletedUser

Guest
Litt usikker på hva du mener nå? Kan du prøve å være litt mer konkret.
 

DeletedUser938

Guest
At det står hvor mye du har handlet, hvor mange tropper du har mistet totalt, hvor mange tropper du har drept totalt og hvor mye tropper du har lagd totalt osv.
 

DeletedUser399

Guest
Hvis du klikker på bymuren, i hvilken som helst by får du en oversikt over hvor mange fiendtlige enheter du har drept hittil i kamper du har vært med i. Du kan også se hvor mange av dine egne enheter som har gitt livet sitt for deg. Dette gjelder både angrep og forsvar!
 

DeletedUser610

Guest
Ja, på muren står det hvor mye du har mistet og drept totalt. Om du vil vite hvor mye du har lagd av tropper og slikt totalt er det bare å ta frem kalkulatoren =) Men akkurat det vil for de aller fleste være unyttig info.

Når det gjelder hvor mye ressurser du totalt har handlet finnes det utmerkelser når du når over et visst antall ressurser.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser938

Guest
Men med handel og sånt? Jeg vet ikke hvor mye mer jeg skal handle før jeg får den medaljen!
 

DeletedUser938

Guest
Og hvor mye du har plyndret fra bondelandsbyer fordi det er et oppdrag
 

DeletedUser938

Guest
Hvorfor får jeg aldri svar på forslagene mine? Jeg har fått svar på et, av ca. 6
 

DeletedUser343

Guest
Du har fått svar på de fleste, vil jeg tro bare at svarene har ikke vært klare og tydelige som et enkelt Ja/Nei.
 
Topp