Tilbakemelding - Oppdateringer (nettleser og app)

DeletedUser

Guest
Dersom du har spørsmål og/eller kommentarer til neste oppdatering, kan du ta det i denne tråden.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
har en lg g3, finner ikke grepo appen.. ( i google play) fint om dere kunne ha gjort noe med det
 

DeletedUser817

Guest
har en lg g3, finner ikke grepo appen.. ( i google play) fint om dere kunne ha gjort noe med det

Etter litt frem og tilbake, har vi funnet ut at LG3 G3 ikke støtte adobe air, og det må den ha for å spille med grepolis appen
 

DeletedUser

Guest
Den nye fremstillingen av handelsratio er langt mer forvirrende enn den tidligere. Handling med bondelandsbyer er blitt mye mer komplisert, den gamle versjonen var MYE bedre. Har snakket med flere andre spillere som også synes det nye designet er verre. Finnes det noen mulighet for at dere endrer tilbake til det gamle?
smiley_emoticons_smilenew.gif
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser817

Guest
Jeg er og av den formening om at det er veldig forvirrende, men jeg tror dette er en vane sak... er ikke sikker på hvorfor de har gjort denne endringen.
 

DeletedUser1049

Guest
2.95?? Jeg skjønner ikke helt den oppdateringen av steinhagl. Man har startet en server og "solgt" steinhagl som forskning til oss som et abonnement på Vi menn. Steinhagl er kuult, det må du ha. Så, når vi sitter med abonnementet så får vi beskjed om at etter de 3 første nummerne så vil resten av abonnementet vårt gi oss Kvinner og Klær i steden?

Det er greit å gjøre rebalanseringer av ting, men da gjør dere det før dere selger produktet (aka før en ny server starter) og ikke midt i en server. Jeg forventer at 2.96 inneholder en FIX for denne bug'en dere nå har introdusert slik at vi kan forske bort steinhagl gratis.
 
Topp