oppdatering

DeletedUser

Guest
Nå er jeg drittlei.. beklager "språket".. men er utrolig lei av at det kommer plutselige oppdateringer.. Joda vi får beskjed om det..
Men nå satt jeg å skrev noe på grepo.. hadde brukt en 5 min (er ikke lite jeg får skrevet da..), trykker på send også kommer sånn oppdaterings drit! Alt jeg hadde skrevet ble borte og nå må jeg skrive alt på nytt.. mest sansynelig vil det bli et annet svar også..
MØKKLEI.. dere får finne en eller annen måte å løse det problemet på.. ska da ikke være så utrolig vanskelig for grepo team å finne en løsning?:mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Er en VELDIG enkel løsning som jeg sjøl bruker hver eneste gang jeg skriver noe langt...kopier det du har skrevet FØR du trykker send ;)

La meg også minne deg på at banning ikke er tillat noe sted i forumet what so ever...du har brutt regelen med ihvertfall 2 ord...
 

DeletedUser

Guest
vet om løsningen din..men kan jo ikke huske det vær gang..

og se mitt careface på at jeg brøt en regel -.-'
 

DeletedUser

Guest
vet om løsningen din..men kan jo ikke huske det vær gang..

Hva har været med dette å gjøre?

Men altså, det er veldig lett å huske å kopiere før man sender en melding. Som jeg sa så gjør jeg det hver eneste gang. Brent barn lukter svidd er et gammelt ordtak...Man lærer av sine feil, men du mangler kanskje erfaringen :)

At du ikke bryr deg om at du bruker banneord i et forum hvor små barn har tilgang finner jeg uhørt...
 

DeletedUser

Guest
å nei.. en 10 åring leser et banne ord når han sikkert kan noe som er 10 ganger værre en det jeg skrev -.-'
barna e nok litt mer "løs" på hva de kan og hva de får lov til å si nå til dags.. så det å si faen er liksom ikke noe ord en 8 åring lurer på.. han har mest sannsyenlig hørt ordet før og kanskje bruker han det selv til og med.. eller hun for den sags skyld.. -.-

været er litt grått her jeg bor.. dessuten så er det kaldt.. så har vel litt og si det også -.-'

er ganske svidd jeg nå ja.. men da får jeg lukte svidd så langt jeg vil da.. for jeg driter meg oppi ræva kor svidd æ lukta..
 

DeletedUser

Guest
Det er alltids en fare for at du kan bli logget ut når det skal være oppdateringer. Det er dessverre ingenting jeg får gjort med det da jeg selv ikke vet når oppdateringer skjer.

Jeg vil heller anbefale deg å være forsiktig med hva du gjør de dagene det er oppdateringer. :)
 

DeletedUser

Guest
Du jeg er 11 år og jeg synes ikke at han banne en dritt for drittlei er ikke banning for jeg banner vanligvis 10-30 ganger på en dag og jeg synes ikke det er banning.
Er en VELDIG enkel løsning som jeg sjøl bruker hver eneste gang jeg skriver noe langt...kopier det du har skrevet FØR du trykker send ;)

La meg også minne deg på at banning ikke er tillat noe sted i forumet what so ever...du har brutt regelen med ihvertfall 2 ord...
 

DeletedUser

Guest
Du jeg er 11 år og jeg synes ikke at han banne en dritt for drittlei er ikke banning for jeg banner vanligvis 10-30 ganger på en dag og jeg synes ikke det er banning.

Banner du 10 - 30 ganger om dagen, FY FY
 
Topp