Sendt videre Online-prikk

DeletedUser

Guest
Kunne det innføres en online-prikk i stammeoversikten? For øyeblikket har vi en grønn prikk som markerer at en spiller har vært online innen de siste 48 timene. Problemet er at du ikke ser hvem som er pålogget. Om det kunne inføres feks en blå prikk for å vise det, ville samtaler, chat og slikt bli mye lettere!:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Noen her?

Noen som vurderer forslagene da eller? 1/1 person er for så langt, så ville jo være greit med en liten tilbakemelding om det kan være mulig å innføre noe slikt eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
Nei vel...

Vel, dette blir mitt siste forslag her på forumet. Virker som om tråden er til pynt. Her er 3/3 for, og alikevel gir ikke noen admins tilbakemelding. So long...
 

DeletedUser

Guest
Men det er da et sånt system allerede. Men du må ha leder tilgang for å se det.
Du har også allyannse chatten, der er det også et sånnt system, men spillerenne må vere på chatten for å bli grønne
 

DeletedUser

Guest
Men det er da et sånt system allerede. Men du må ha leder tilgang for å se det.
Du har også allyannse chatten, der er det også et sånnt system, men spillerenne må vere på chatten for å bli grønne

Systemet viser hvem som har vært online de siste to dagene, men ikke hvem som er online der og da. Jeg er leder, og har tilgang til det systemet :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis spioner får det systemet også så vil det jo bli koslig(ere) å være spion ;)

Mvh,
Amund.
 

DeletedUser

Guest
Det jeg har erfart på TW er at de du er venner med kan du se om er online eller ikke, men då trengte du som koste penger greie (husker ikke ka det het :p)
 

DeletedUser

Guest
vel eneste problemet er at det blir blå prikk når en fyr setter på feriemodus så jeg vet ikke jeg altså.... men det er for ledelsen til å se....o_O
 

DeletedUser

Guest
Enig med Henrik0594 i at det er UTROLIG dårlig oppfølging av forslagene av admins. Utrolig teit, for det er så mange gode idèer. Støtter også "online-prikken, Henrik!
 

DeletedUser

Guest
Jeg har begynt å lese igjennom forslag som har blitt gjort av dere før jeg ble CM, og kommer nå til å sende videre det som har fått god respons. :)
 

DeletedUser

Guest
Støtter ikke dette forslaget, kan bli problemer visst det er spioner i alliansen, da kan de lett plukke ut dem som er borte og e.v.t er tom for feriedager en liten stund. Da blir det veldig vanskelig å holde kontroll på en allianse
 

DeletedUser

Guest
Støtter ikke dette forslaget, kan bli problemer visst det er spioner i alliansen, da kan de lett plukke ut dem som er borte og e.v.t er tom for feriedager en liten stund. Da blir det veldig vanskelig å holde kontroll på en allianse

Jeg spiller flere spill enn bare dette og i det ene av spillene så benytter man seg av et prikke system som går slikt

Blå - Online
Grøn - Vært online i løpet av de siste 24timene
Gul - 2 dager borte
Rød - 3 dager
Grå - 7 dager

Jeg har aldri hatt et problem med dette i det hele tatt.

Det og jeg foreslår også at man kan ha en annen farge for feriemodus.
MEN, jeg vil ikke at det skal stå hvor lenge feriemodusen er på.

Ville også vært bra hvis hver enkelt spiller kan velge om aktiviteten dems kan være synlige for andre allianse medlemmer (Jeg syntes at lederen skulle hatt muligheten til å se det uansett).
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser408

Guest
Det kan jo også være en ide at det KUN er lederne som kan se hvem som er aktiv og hvem som ikke er aktiv. :)
 

DeletedUser

Guest
Er enig i prikkesystemet.
Men bare ledelsen kan se disse prikkene!
 
Topp