Nytt rykte

DeletedUser

Guest
Ryketet sier at det er ingen vits å sende inn en SØKNAD på de "stillingene " de har satt en utlysning på, for de gidder ikke svare på dem allikevel.
Og at ryktene sier at de burde skjerpe seg på det punktet.
 

DeletedUser

Guest
Nja, det står jo i relativ klar tekst at den ikke vil bli besvart før behovet melder seg - og om de i tillegg finner deg passende for stillingen. Vil anta at å lage ett rykte på en spesifik verden om noe som er av community/syte art ikke styrker søknaden din dog.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at ZQAA stjeler medlemmene våre ;) Morsomme er at dere tar inn mange av dem som bare maser og maser om støtte, var det ikke derfor dere avbrøt pakten da? Kan virkelig ikke forstå disse løkhodene :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at Streamer er litt snurt for at han ikke får komme inn i ZQ/ZQAA.

Forøvrig tar du helt feil på andre punktet da jeg faktisk loggfører anmodning om forsvar opp mot hvor ofte personer sender, din påstand er faktisk helt på jordet :cool:

I tillegg var ikke det grunnen, det var en mindre del av ett stort isfjell.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ok :p Jeg har ikke noe ønske om å kjede ræva av meg i ZQ, dere dreper spenning :p
 

DeletedUser

Guest
Ja for det var dette tråden handlet om streamer... Hvis du ikke ble tatt opp i ZQAA så er vel det gode grunner for det, ingen grunn til å være snurt.

Peace
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Jepp, men i grunn er alle de artiklene eller hva det er på nynorsk ;) Jeg har aldri hørt snurt før nei :p
 
Topp