Tilbakemelding - Nytt brukergrensesnitt

DeletedUser

Guest
Har du noen tilbakemeldinger eller kommentarer til det nye brukergrensesnittet som kommer ganske snart? Da kan du ta det i denne tråden.


Selve annonseringen om dette kan du finne her.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
Har allerede prøvd det. Liker det veldig godt og kan nesten ikke vente til det kommer på ordinære verdener. :D
 

DeletedUser616

Guest
Synes totalt sett det var bra. Men reagerer på varslingen av nye innkomne PM, forumposter osv i downmenyen til venstre. De er nesten ikke synlige, synes jeg. De burde enten vært lagt til høyre for teksten (istedet for nå til venstre), eller vært markert i knallrødt eller noe. Slik det er nå, så drukner det litt.
 

DeletedUser806

Guest
knot...

Kan ikke noen legge ut en mal så man får havn, kaserne etc på Hurtiglinjen?
Kjenner jeg rett og slett ikke gidder å sitte å knote med slike ting. Det lå der ved første oppdatering, men nå har jeg bare Senat, markedsplass, tempel, hule etc. ting jeg overhode ikke bruker mest. (sidde var samlet i en dropdown meny først... men ble borte i løpet av dagen)

ikoner og alt er for smått. varslinger for lite synlig.
Den Verktøylinja man kan laste ned, fungerer ikke i chrom og det er vel litt 2007.
Kan ikke helt skjønne hvorfor man skal se mer av en skjerm (øy, hav, by) når det er er spill uten visuell bevegelse.

ps: bruker jeg ctrl + for å få ting større, så blir boksen for meldinger så stor at jeg må dra den rundt på skjermen for å kunne sende svar. knappen havner for langt ned. må ligg på 90% hvis jeg skal sluppe å dra meldingsboksen rundt.
(fjerner jeg bokmerkelinjen jeg har i nettleser, passer det, men det skal strengt tatt ikke være nødvendig.
 

DeletedUser

Guest
Tande: helt enig med alt. Bruker også Chrome og må fjerne bokmerkelinjen på 100% zoom for at det virker.
 

DeletedUser

Guest
Da har vi hatt det nye grensesnittet en stund. Hva synes dere?
 

DeletedUser580

Guest
Har blitt vant til det nå og synes vel det er helt ok. En forbedring i forhold til tidligere er at menyene er i sidene i stedet for midt nederst på skjermen. Men enig i det som blir nevnt tidligere i denne tråden om at rapporter, pm osv er lite synlig i menyen til venstre..
 

DeletedUser

Guest
Liker det nye systemet, føler at man er tilbake i tid. Minner meg en liten smule og grepo før
 
Topp