Ikke bug Ny menu bar fungerer ikke i Chrome.

DeletedUser

Guest
Når jeg klicker på de nye menuene så skjer det ingen ting. Kan ikke få frem forum eller noen av de andre sidene. I Internet explorer fungerer knappene.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette kan bekreftes.

Menyen blir også borte når kartet er zoomet ut, dvs at man ikke kan se rapporter etc på stort kart...dette gjelder i alle nettlesere :(

Man skulle tro at oppdateringer ville føre til forbedringer...men slik har det aldri vært med Grepolis...
 

DeletedUser

Guest
Oppdater chrome og vær sikker på at du har den nyeste versjonen + at javascript og sånt er aktivert. Det funker nemlig helt fint for meg =)
 

DeletedUser

Guest
Og det er meningen at den skal forsvinne når du har kartet på sitt største - rett og slett for å vise mest mulig av kartet. Den dukker opp igjen så snart du klikker på forstørrelsesglasset igjen.
 

DeletedUser

Guest
Åå herregud så teit!!!

På lite kart dekker jo den nye menyen MYE mer av kartet enn før...også skal det kompanseres med å ødelegge muligheten for å bruke menyen når man har stort kart... Vil man lese rapporter må man altså zoome inn kartet igjen... Grepolis er klikkmeghjæl spill allerede, og nå gjøres det enda værre :(

Skikkelig dårlig julepresang dette her!
 

DeletedUser

Guest
Knalltips fra meg, ikke bruk google crome :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Firefox for the win! :D

Den nye menyen er "ok" men jeg synes den er mye finere enn den gammle. Men nå er det ganske mye plass dere oppe ved kartet så det ser litt tomt ut. :p Det er litt uvant med den nede men jeg blir nok vant til det.
 
Topp