Tilbakemelding - Ny funksjon - gullhandel

bytting

Well-Known Member
Som svar til hva da? at innogames ikke vet? eller har dere fått bekreftelse fra innogames på at de ikke blir å slå funksjonen av under VU?
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker det faktum at man kan handle til seg gull, da dette åpner for at folk som ikke betaler for gull selv kan bruke gull, gjennom å handle seg til det. Det jeg derimot ikke synes noe om, er "instant ferdigstilling", da det gjør at man kan bygge opp en hel offby på 10 minutter, så lenge man har gull. Det blir ufattelig urettferdig.
 

DeletedUser787

Guest
Jeg liker det faktum at man kan handle til seg gull, da dette åpner for at folk som ikke betaler for gull selv kan bruke gull, gjennom å handle seg til det. Det jeg derimot ikke synes noe om, er "instant ferdigstilling", da det gjør at man kan bygge opp en hel offby på 10 minutter, så lenge man har gull. Det blir ufattelig urettferdig.

Du glemte at man må ha ressursene tilgjengelig også :)
Men ja, helt enig med deg. For mye fordeler som kan kjøpes nå...
 

DeletedUser1036

Guest
Folkens, husk at gull bruken på verdener med denne funksjonen er mye dyrere. Sammenlign med prisen for halvering ned til ca 0, så ser man at det er ganske mye dyrere med denne funksjonen, ekstreme gullere vil alltid være ekstreme gullere, derfor vil fordelene deres fra gull være nesten helt like mellom denne typen verden, og verdener med halveringstid.
 
Topp