Noen småfeil...

DeletedUser

Guest
Hei...har funnet noen flere småfeil :)

Når man grunnlegger en ny by kan lageret romme 5518 enheter av hver ressurs. Hvis man nå klikker på den nye byen og velger "handel", så vises det at byen kan ta imot 8018 enheter...dvs at når man bruker denne funksjonen så er teknologien "Karamikk" uriktig inkludert. Litt kiip å sende en by 7000 ressurser når den ikke kan ta det imot.

Når man blir spionert på men spionen oppdages, så har hvem som spionerer og hvem som blir spionert på byttet plass og vises som "Spion ifra byen som blir spionert på (spionspillerens navn) oppdaget i byen som spionerte"

Når man blar i nye rapporter kommer det fremdeles opp beskjed "Meldingen er nå slettet"...

SG
 

DeletedUser

Guest
En småfeil i teksten din, du skriver enheter istedet for ressurser, det kan tolkes som om du mener tropper :p Ja, det er vel litt kjiipt :cool:
 

DeletedUser

Guest
En småfeil i teksten din, du skriver enheter istedet for ressurser, det kan tolkes som om du mener tropper :p Ja, det er vel litt kjiipt :cool:

Er dette meningsløse vissvasset noe moderator godtar i en seriøs tråd? Kan noen virkelig tro at det er snakk om tropper når "enheter" brukes om lageret? Og jeg skriver da vitterlig "..kan lageret romme 5518 enheter av hver ressurs...".Gidder ikke å rapportere om feil igjen hvis jeg skal få slengt tullball etter meg...

@ Streamer: Bare fordi jeg rettet på en skrivefeil du gjentok om og om igjen (noe som indikerer at du ikke kunne skrive ordet rett i utgangspunktet) trenger du ikke å stalke meg med tullball...

Sjekk ut Bokmålsordboka

Enhet: 1) grunnstørrelse i et målsystem dekadisk e- / fôre-, mynte-, måle-

2) selvstendig del (av en større helhet) militære e-er avdelinger / skifte koplingse- / produsere 100 e-er i døgnet

Ressurs: ressur's el. resur's m1 (fra fr, av lat. resurgere 'stige opp igjen') hjelpekilde, reserve vi har store r-er i vannkraften og oljen / forvalte r-ene fornuftig / naturr-, jf *kretsløpsressurs, lagerressurs

Som du ser kan ordet "enheter" fint brukes når man snakker om størrelsen på et lager...siden man produserer enheter som flyttes til lageret. Man kan IKKE produsere ressurser...ressurser finnes allerede ;)

Og...hadde jeg brukt ordet "ressurs" hadde du sikkert stalket meg med følgene; "mener du at dyktige personer er å finnes på lagert? Dyktige personer er jo ressurser i samfunnet..."
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mr. supernerd, nei jeg giddd ikke bruke tiden min på det, og på dette spillet er enheter som oftest tropper, da kan du finne deg i det, det trengs ikke noe nerdepogram til det :D
 
Topp