Negativ magi

DeletedUser

Guest
Bare en liten tanke jeg kom på idag:

Hva om vi satte en grense for hvor mange ganger negativ magi kan bli utøvet på deg? Vet at det til tider kan være praktisk med jordskjelv, men det å få jordskjelv på hver by samt pest og lynnedslag på byene dine hver dag er lite hyggelig. Derfor synes jeg at det hadde vært lurt om vi hadde en grense på f.eks. 5 negative guddommelige krefter kan bli utøvet på hver spiller hver dag.

Ellers kan det lett ta bort spillegleden osv.

Hva synes dere andre?
 

DeletedUser610

Guest
Jeg vil anbefale deg å bruke bybeskyttelse på byene dine. Spillet favoriserer allerede forsvarer veldig, og negativ magi er faktisk noe av det eneste angriper har som favoriserer da angriperen. Selvom forsvarer også blir favorisert med tanke på at bybeskyttelse koster mindre, og varer lengre enn en negativ magi.
 

DeletedUser

Guest
Er med på hva du mener, men når man har 40 byer så er det vanskelig å ha bybeskyttelse på alle 40 byene 10 timer i døgnet...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser610

Guest
Det er vanskelig, men ikke umulig. Få hjelp av de i alliansen din, så får du nok dekket de fleste. Det kreves tross alt mindre velvilje enn det koster for fienden om de skal ha en suksessfull magi-operasjon mot deg.
 
Topp