Diskusjon Nattbonus er urettferdig!

DeletedUser

Guest
Tror ikke barna sier at de bruker penger på spillet. Mange som har brukt penger uten at foreldren har vist end dritt :D har gjort det samme når jeg var yngere :p
 

DeletedUser419

Guest
Jeg tror ikke foreldre vet at det er til grepolis hvis de har f.eks kontantkort..
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror ikke foreldre vet at det er til grepolis hvis de har f.eks kontantkort..

1: Kontantkort er noe som tilhører mobilen :D
2:Hvis det er bankkort du mener, har foreldrene full kontroll på hva barna bruker penga på......
 

DeletedUser

Guest
Tror han mener kontatkort, var mange som brukte det på habbo, når jeg var rundt 10 år :p ble aldri tatt :D
 

DeletedUser

Guest
Vi er ca like gamle, men du oppfører deg som en liten drittunge. Kom med noe fornuftig! Seff er det ditt problem!
 

DeletedUser

Guest
nei, hvorfor er det mitt problem? sa bare hva jeg gjorde, dere klagde så mye på at vi andre gullet.
 

DeletedUser

Guest
Så hva er poenget med nattbonus? Det aller beste ville være om det ikke var nattbonus...men skal det være det, burde det være mulig å kunne tilpasse denne 8 timers perioden etter hvilken døgnrytme du har. For sykepleieren i eksempelet mitt ville sikkert en nattbonus mellom 06.00 - 14.00 vært perfekt?

nattbonus hindrer ikke angrep er du god nok kan du fremdeles knuse folk med nattbonus aktiv....
 

DeletedUser

Guest
bare tapet vil bli dobbelt så stort, noen ingen vill risikere.
 

DeletedUser

Guest
De kan jo lage en bruker på en av de internasjonale serverne der er det jo ingen nattbonus :p
 

DeletedUser

Guest
Det er der du finner ut hvor flott det er med nattbonus :p

Jeg har spilt på en internasjonal server før da fant jeg ikke ut hvor bra det er med nattbonus, jeg visste ikke en gang at det fantes en nattbonus på en eneste verden:p
 

DeletedUser

Guest
hehe ;) Er kjipt og våkne til at noen har angrepet den offensive byen dagen før du skal angripe noen :p (ja vet jeg burde sendt dem ut..)
 

DeletedUser760

Guest
Til alle spillere som mener at nattbonus er dritt: SKAFF DERE ETT LIV!!!!!!!!!! jeg er selv 13, snart 14... jeg må være våken til klokken ett på natta får å sørge får at jeg ikke blir erobra av svette poenghorer. Jeg syntes nattbouns burde være fra 00:00 tilv og med 6:45 om morgenen. Dette er det mest optimale får folk som må legge seg ikke så alt for sendt og stå opp tidlig får å dra på jobb eller skole. Dessuten er spillet mye mer realistisk hvis det finnes nattbonus. Jeg er sterkt for nattbonus.., det gjør at barn og ungdom også får muligheten ;)
 

DeletedUser610

Guest
Tigris, tror du burde lese førsteposten på nytt. Grunnen til at tråden blir lagd er med tanke på de som faktisk må jobbe om natta. Og som da altså sover på formiddagen.

Edit:n Og da blir jo den "skaff dere et liv" kommentaren litt skivebom.
 

DeletedUser760

Guest
en sak har alltid to sider vet du;) , hvis dette er et ønske om forandring i spillet må jeg få lov til å si min mening om dette...
 
Topp