Mye uklart om magii

DeletedUser1286

Guest
Vet at det ble skrevet et sted på forum om magi men det er kilometer med poster å lese.

Først er det noe uklart i simulatoren. Når jeg ville sjekke styrken på forsvaret brukte jeg i simulatoren at angriperen har Poseidon og jeg Hera. Det som var at ved angriperen kunne jeg krysse ved Heras styrker som får hjemlengsel men ikke ved forsvaret. Er det fordi jeg kan bruke denne magien på angriperen og funker det?
Det samme med Artemis. Man kan krysse ved angriperen at landenhetene blir 10 % sterkere ved neste slag men ikke ved forsvaren. Betyr det at troppene hans blir sterkere. Jeg vil helst at mine tropper blir sterkere mot angriperen.

En annen gang brukte jeg Zevs raseri på en som angrep meg. Men det stå ikke noe i rapporten at han ble påvirket av det i det hele tatt.

Så bruker jeg velviljen til å redusere byggetid både på bygninger, enheter og båt. Men det ble like langt tid uten noen reduksjoner. Skal man bruke det da før man starter å bygge??? Hvis ja så hva med de som allerede er i bygge køen- de får heller ikke redusert tid?

På forhånd takk for svaret!
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Både Heras hjertelag(hjemlengsel) og Artemis' Artemis pil (også Athenes Heroisk kraft og zevs' fordelaktig vind er lignende) er magier man legger på et angrep. Det vil bety at den angripende hæren/flåten blir påvirket, og kun denne(altså ikke forsvaret).

Zevs' Zevs raseri(Poseidons sjøstorm, Athenes visdom og Artemis' renselse er lignende) er en type magi som påvirker angrepet men som får sin effekt i det de settes. Altså i motsetning til magiene nevnt ovenfor som får sin effekt i det angrepet treffer byen får disse sin effekt i det du trykker på sett magi. Ved Zevs raseri skal du få opp en rapport umiddelbart som viser hvilke enheter du tok ut. Hvis du ikke fikk det er det noe feil. Men på rapporten fra selve angrepet vil du ikke se noe til Zevs raseri.

Byggebonuser og troppebyggetidsreduksjonsmagi må settes før du legger til bygging ja, påvirker ikke det som allerede ligger i byggekø.
 
Topp