Markedsplassen.

DeletedUser

Guest
Tenkte jeg skulle si at det var en oversettelsesfeil i markedsplassen. Det står "Krev" og ikke "Krav". Det bør bøyes i preteritum. "Et tilbud" og "Et krav". Det blir feil å si "Et krev". Har plagd meg litt ;_;
 

DeletedUser343

Guest
prtscr

SOhgo0l.png
 

DeletedUser

Guest
Burde nok kanskje ha starta en egen tråd for dette, men er da litt relevant. Og det er denne feilmeldingen her som dukker opp hele tida, og ødelegger litt flyt syns jeg.

USn8LLF.png


- Skjer forøvrig også ved lagring av sølv i hula osv også. Har irritert meg lenge, og kan ikke forstå at ingen andre har klagd på dette før :p (såvidt jeg ser)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser817

Guest
Dvergen, DU må beskrive feilen bedre, også er dette noe som evt er en ticket. Hvis dette er et "problem" for deg.

Det AEHE skriver om, er en "språk feil" Det jeg tror du beskriver, er en reel bug/feil i spillet. Med mindre dette dukker opp som følge av noe du har gjort. Derfor MÅ du være mer presis i din feilmelding, og helst i en ticket.
 

DeletedUser

Guest
Jøss.. Helt greit det. Trodde dette var noe alle opplevde da jeg de fleste jeg har prata med opplever det. Slett innlegget mitt så skal jeg opprette en ticket heller..
 

DeletedUser817

Guest
Bare lag en ticket du, hvor du er litt mer detaljert i feilen.
Har spilt på 6 ulike verdener og ikke enda opplevd dette...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bare lag en ticket du, hvor du er litt mer detaljert i feilen.
Har spilt på 6 ulike verdener og ikke enda opplevd dette...

Har det samme problemet, når jeg skal sende absolutt alt jeg har av en ress så fungerer det ikke og jeg må sende f.eks 500 ress mindre for og sende. Men skriv ticket Dvergen :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er en feil? Selvfølgelig er det en feil? Jeg skal være mer presis, men som sagt, de fleste jeg prater med opplever dette og jeg har gjort det i flere verdener. Det er derimot ikke et stort problem da det kun skjer om jeg sender ut alt jeg har i lageret av den ressursen.

Snedig at en ikke skal rapportere om feil i "bugs-delen" av forumet. Burde derimot ha posta i en ny tråd.
 

DeletedUser817

Guest
Er ikke noe krise at du har skrevet det her, men vi ønsker tickets på feil i spillet. Da er det lettere å jobbe med og ta videre i systemet
 
Topp