Marked Sammenslåing

rage

New Member
Angående sammenslåingen har jeg noen spørsmål:
1. Når det står vi vil "også" ha tilgang til .en verdener samtidig som norske, betyr det at vi kan logge inn på pågående norske verdener som vanlig samtidig som vi kan starte på .en uten problemer?
2. Vil det komme nye norske verdener?
3. Vil det skje noen endringer her på forumet?
 
Sist redigert:

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
1) Må jeg undersøke nærmere.
2) Mest sannsynligvis kommer det ikke flere norske verdener, all info jeg har fått om dette har jeg postet på forum. Men når Tribal wars ble merga med .net så kom det ikke flere norske verdener.
3) Ingen endringer her. Du spiller fortsatt spillet fra Norsk grepolis. Alt står på Norsk og linkene leder deg til norsk forum / wiki / support osv.
 

kongA

New Member
1) Må jeg undersøke nærmere.
2) Mest sannsynligvis kommer det ikke flere norske verdener, all info jeg har fått om dette har jeg postet på forum. Men når Tribal wars ble merga med .net så kom det ikke flere norske verdener.
3) Ingen endringer her. Du spiller fortsatt spillet fra Norsk grepolis. Alt står på Norsk og linkene leder deg til norsk forum / wiki / support osv.
Så mao så er kos og myonia de to siste norske serverene? Vil serverbonuser og sverd og krone bli med brukerkonto over på en?
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hva innebærer sammenslåing? Sammenslåing betyr ganske enkelt at vi kopierer spilleren din over til EN-markedet, sammen med eventuelle belønninger og gull (samt ting som kjøpt ferie). Når denne kopien er ferdig, vil vi slutte å gi ut verdener på disse markedene, og til slutt vil vi stenge eventuelle gjenværende verdener som ikke er stengt på grunn av sluttspillbetingelsene som er oppfylt. Nedenfor er en mockup av noen av prosessene tilrettelagt av Hermes selv:

MargetMergeMockup.png
 

Primafire

New Member
@Mafa3k begynner ny server på .En 11 oktober, klarer Inno å merge kontoer til den?

Er jo ikke flere norske servere man kan starte på.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Eneste infoen jeg har fått er at Danmark skal merge den 11 oktober. Så skal vi få merge etterpå, men om det er ved neste verden eller senere i denne har jeg ikke fått informasjon om.
 
Topp