Magi

DeletedUser1022

Guest
Har eit lite spørsmål:
Det står at Artemis sin renselse renser landsbyer frå aktiv magi.
Men om eg nå har aktivert en manti pakke så kan noen komme med renelse og fjerne denne pakken?
For sist eg sjekka så går jo pakken under aktiv magi.
-Even
 

DeletedUser343

Guest
Har eit lite spørsmål:
Det står at Artemis sin renselse renser landsbyer frå aktiv magi.
Men om eg nå har aktivert en manti pakke så kan noen komme med renelse og fjerne denne pakken?
For sist eg sjekka så går jo pakken under aktiv magi.
-Even

Fra engelsk wiki:

"Artemis cleanses a city or troops from all active spells. This spell is used on own cities as well as incoming or outgoing attacks. The spell removes all negative spells from the city or attack.

Den fjerner negativ magi. En troppebonus kan da umulig være negativ. F.eks. den kan fjerne magien Pest, men ikke magien Guddommelig beskyttelse.
 

DeletedUser760

Guest
Fra engelsk wiki:

"Artemis cleanses a city or troops from all active spells. This spell is used on own cities as well as incoming or outgoing attacks. The spell removes all negative spells from the city or attack.

Den fjerner negativ magi. En troppebonus kan da umulig være negativ. F.eks. den kan fjerne magien Pest, men ikke magien Guddommelig beskyttelse.

vil det da si at man ikke kan fjerne guddommelig beskyttelse fra andre sine byer?:confused: Mener og huske at jeg har gjort dette, etterfult av annen ond magi, men kan være at det jeg jeg som husker feil
 

DeletedUser343

Guest
vil det da si at man ikke kan fjerne guddommelig beskyttelse fra andre sine byer?:confused: Mener og huske at jeg har gjort dette, etterfult av annen ond magi, men kan være at det jeg jeg som husker feil

Guddommelig beskyttelse har som mål å beskytte byen mot fiendtlig magi, samt at den hindrer deg i å bruke egen magi på byen.
 

DeletedUser1022

Guest
Fra engelsk wiki:

"Artemis cleanses a city or troops from all active spells. This spell is used on own cities as well as incoming or outgoing attacks. The spell removes all negative spells from the city or attack.

Den fjerner negativ magi. En troppebonus kan da umulig være negativ. F.eks. den kan fjerne magien Pest, men ikke magien Guddommelig beskyttelse.

Men på sjølve artemis så står det at den fjerner all aktiv magi.
Men takker for svar.
 

DeletedUser343

Guest
Men på sjølve artemis så står det at den fjerner all aktiv magi.
Men takker for svar.

Du bør nok teste akkurat dette tilfellet i praksis vil jeg tro.
smiley_emoticons_headstand.gif
 
Topp