magi/koloniskip

DeletedUser

Guest
mista koloniskipet mitt til en "sjøstorm" og dermed var dager med forberedelse kasta bort...

..virkelig?

skjerpings grepogutta, det er usaklig dumt at du skal ha en sjanse til å slå ut koloniskip ved bruk av magi på innk. angrep. blir jeg virkelig nødt til å sende 2 koloniskip neste gang? kombiner dette med en lite gjennomtenkt kombo av antiscript +/- 10 sek reisetid og erobringssystem som er fullstending avhengig av timing for å støtte erobringen, og spillet har plutselig VELDIG mye med flaks å gjøre, og vips forsvant all spillglede :/

blir nødt til å bruke en hel allianse nå for å få en sjanse til at noen av dem faktisk treffer på rett tidspunkt. wow...
 

DeletedUser

Guest
Spillet skal vell ikke kun baseres på flaks ? når det blir så mye tilfeldigheter som dette, så er jeg litt enig i at det blir for dumt. KS burde vært immun mot slik magi, for det avgjør mye av spillets gang. Dette ødelegger litt for gode spillere som vill spille, og kan også ta mye av motivasjonen. Å miste et KS slik som dette, føles nok som et slag i magen :(

så poenget: basser spillet mindre på slik flaks!
 

DeletedUser

Guest
ja, måtte le litt da jeg så rapporten på at du mistet ks ditt :)

Ks kan faktisk skjermes mot slike magi angrep, du kan bruke "fordelaktig vind" , "Heroisk kraft" , "Usynlighetens hjelm". Men har aldri sett før at ks har blitt senket av slik magi.

Er totalt enig i deg om denne jævla +- 10 sek. greiene. Dette har jeg sutret om før her inne. Spillet baserer seg kun på flaks når dyktige spillere prøver å erobre hverandre. Vet at i TW timet vi ned i 10 og 100 deler for å lykkes.
De burde finne andre metoder for å forhindre bruk av script.
 
Topp