Lite imponert

DeletedUser

Guest
Du er virkelig ny i spillet for du har vel fått med deg at BIG DADDY er i Jefferson Starship som er den mest kvalitetsfulle alliansen i eta:p


DET er Noen som smisker med deg opey :3 Skal jeg foklare han at han tar feil :p
 

DeletedUser

Guest
På severen Delta startet jeg ca 3 uker etter at serveren var startet opp...Der ble jeg angrepet i hue og ræva døgnet rundt av BigDaddy og typen hans...men jeg spillte bra og de fikk aldri tatt meg og til slutt ville de ha meg med i alliansen dems isteden. Nå, ett år etter leder jeg Delta med 40+ byer på nummer to...

Så gi aldri opp, vær aktiv, smart og gjør de rette tingene så skal du se at du kommer langt på Eta :)

Respekt av det..
 

DeletedUser

Guest
Jeg er imot at store allianser med store spillere skal plage småspillere, men at folk som egentlig ikke spiller grepolis, og bare skjekker en gang i uken skal vinne en verden med en gigantisk MRA er jo ikke helt bra det heller ;)
 

DeletedUser113

Guest
Men jeg er jo OND., nei vent jeg var den snile. son var det, eller hvar jeg det XO

Du er både og.. sånn er livet som schizofren... eller var det meg, eller hva var det igjen?
Umulig å alltid få med seg alt vett.. :)
 

DeletedUser

Guest
Du er både og.. sånn er livet som schizofren... eller var det meg, eller hva var det igjen?
Umulig å alltid få med seg alt vett.. :)

:D leste gjenom og så fikk jeg singanuren din XD damm 2 points til opey..
 
Topp