Lite imponert

DeletedUser

Guest
Må si meg lite imponert over F.E.A.R alliansen.
En av di største alliansene og di har som mål å utslette små allianser for å få seg flere byer? Ikke rart di blir stor da :)
Di sender meldinger om at di er så store og har gode spillere. Vil ikke kalle di noe gode når di angriper nye spillere som akkurat har startet å spille... Det som er ganske så morsomt er at di har failet ekstremt mye tho :D

Så no forventer eg enda en massiv angrepsrunde siden eg skrive dette :)
 

DeletedUser

Guest
så du mener at de kun angriper små spillere, fordi en av dem tok en by fra deg?
 

DeletedUser

Guest
Må si meg lite imponert over F.E.A.R alliansen.
En av di største alliansene og di har som mål å utslette små allianser for å få seg flere byer? Ikke rart di blir stor da :)
Di sender meldinger om at di er så store og har gode spillere. Vil ikke kalle di noe gode når di angriper nye spillere som akkurat har startet å spille... Det som er ganske så morsomt er at di har failet ekstremt mye tho :D

Så no forventer eg enda en massiv angrepsrunde siden eg skrive dette :)


Du en sånn allianse som det vil mest sannsynelig bli felt av JS eller AA fordi de har krig og F.E.A.R har mange sugene medlemmer.
 

DeletedUser

Guest
så du mener at de kun angriper små spillere, fordi en av dem tok en by fra deg?

Di har forsatt ikke tatt noe by fra meg, men mener det er ganske tåpelig at en så stor allianse der spillere har så mange byer fra før av med godt over 10000 poeng skal begynne å angripe en spiller som akkurat har startet å spille Grepolis.
Går utifra at du er medlem i F.E.A.R siden du svarer slik :)
 

DeletedUser

Guest
Nei er ikke medlem, men og angripe en spiller som er mindre en seg selv kanskje litt feigt, men det er sånn spillet er. selvom de har mange byer som har 10.000 så trenger dem fler byer, for og overleve :D
 

DeletedUser

Guest
Di har forsatt ikke tatt noe by fra meg, men mener det er ganske tåpelig at en så stor allianse der spillere har så mange byer fra før av med godt over 10000 poeng skal begynne å angripe en spiller som akkurat har startet å spille Grepolis.
Går utifra at du er medlem i F.E.A.R siden du svarer slik :)

Du er virkelig ny i spillet for du har vel fått med deg at BIG DADDY er i Jefferson Starship som er den mest kvalitetsfulle alliansen i eta:p
 

DeletedUser113

Guest
Når det gjelder eta er det faktisk ikke lenger så veldig feigt å angripe mye mindre spillere. Jeg ville kanskje heller kallt det uklokt med tanke på kampmoralen.
Det er uansett bevist mange ganger at det ikke hjelper å klage på at store spillere angriper små, det er et krigsspill. Når jeg er på KP jakt er det ikke alltid jeg ser på størrelsen til den jeg angriper før jeg sender angrepet heller, bare tar den første og beste byen jeg ser.

Kriging er tross alt meningen med spillet, og når man klager på at man blir angrepet er det svært sjelden man for noen som helst sympati.
 

DeletedUser343

Guest
Husk, alt vil være annerledes på en annen server enn denne. Alle verdener er forskjellige. Ingen er i samme allianse på hver og en server.
Må si jeg gleder meg til HV. Der kan det bli veldig artig og se hvem som allierer seg med hvem.
 

DeletedUser343

Guest
Du en sånn allianse som det vil mest sannsynelig bli felt av JS eller AA fordi de har krig og F.E.A.R har mange sugene medlemmer.
Har ikke akkurat en ekte krig men litt kriging er dette innimellom. Ingen har tatt en by fra meg enda heller. Ehm, du trakk deg tilbake når din allianse ble fiender med F.E.A.R og du selv startet på nytt. Og vi i F.E.A.R har mange forskjellige medlemmer(selv synes jeg at vi er litt for mange) og ca. halve alliansens medlemmer har jeg aldri hørt om men alt dette vil forandre seg på neste server.(HV mest sannsynlig?)
 

DeletedUser343

Guest
Dodraugen. Jeg hadde tenkt å angripe deg tidlig i spillet men lot være pga andre muligheter og lot deg vokse. Du har vokst fort og bra. Fortsett slik og du kan kanskje komme deg inn blant de beste en gang.(sier ikke at jeg er blant de selv for det tror jeg at jeg ikke er)
 

DeletedUser

Guest
Har ikke akkurat en ekte krig men litt kriging er dette innimellom. Ingen har tatt en by fra meg enda heller. Ehm, du trakk deg tilbake når din allianse ble fiender med F.E.A.R og du selv startet på nytt. Og vi i F.E.A.R har mange forskjellige medlemmer(selv synes jeg at vi er litt for mange) og ca. halve alliansens medlemmer har jeg aldri hørt om men alt dette vil forandre seg på neste server.(HV mest sannsynlig?)

Jeg skjønte at jeg ville miste byene mine derfor startet jeg på nytt og kan ikke huske at en av alliansene mine har hatt krig med F.E.A.R men kan godt henne det var litt kriging etter pakten til x allyen Black Knights ble oppløst.
 

DeletedUser343

Guest
Jeg skjønte at jeg ville miste byene mine derfor startet jeg på nytt og kan ikke huske at en av alliansene mine har hatt krig med F.E.A.R men kan godt henne det var litt kriging etter pakten til x allyen Black Knights ble oppløst.
Sto som fiender en liten stund før Black Knights ble oppløst.
 

DeletedUser

Guest
Ny på eta er jeg, men tipper jeg tar deg igjen i løpet av 3 uker :D både angreps poeng og vanelig poeng.

Ikke umulig det så bare til å stå på ;)
Ser ut som eg klarte lage litt liv på et ellers så dødt forum...sier meg fornøyd med det!
 

DeletedUser

Guest
Har jo mer erfaring en deg, så skal ikke si at det ikke kan skje, du kan også miste alle byene dine :p nå så du har utfordret F.E.A.R :p
 

DeletedUser

Guest
Vil ikke si at F.E.A.R er dårlig, tross alt er de min nest største bekymring, , men de er kanskje litt mange? Spørs om ledelsen klarer å holde styr på medlemmene :D
 

DeletedUser

Guest
Vil ikke si at F.E.A.R er dårlig, tross alt er de min nest største bekymring, , men de er kanskje litt mange? Spørs om ledelsen klarer å holde styr på medlemmene :D

Alle vet at hvis de ikke kvitter seg med noen så vil de ikke ha en langsiktig fremtid for topp allianser er best med få og sterke medlemmer.
 

DeletedUser

Guest
@dodraugen...Ikke gi opp, prøv heller å komme deg inn i en av de større alliansene...kanskje FEAR? Med det antall byer du har og med den aktiviteten du viser skulle du være en attraktiv spiller for hvilken som helst allianse.

På severen Delta startet jeg ca 3 uker etter at serveren var startet opp...Der ble jeg angrepet i hue og ræva døgnet rundt av BigDaddy og typen hans...men jeg spillte bra og de fikk aldri tatt meg og til slutt ville de ha meg med i alliansen dems isteden. Nå, ett år etter leder jeg Delta med 40+ byer på nummer to...

Så gi aldri opp, vær aktiv, smart og gjør de rette tingene så skal du se at du kommer langt på Eta :)
 

DeletedUser

Guest
SG sier noe der, gjør man kloke valg så kan du ende opp på 1 plass en dag :D
 
Topp