Lambda

DeletedUser

Guest
Hey, så kommer det vist en ny verden igjen, noen som har tenkt til å starte? Synes personelig det ble littegranne for lav spillhastighet, samt noe lav alliansestørrelse og kort nattbonus, men når det først kommer en erobringsverden jeg har tid til å spille på, må jeg jo starte. Høres forresten fett ut med handelshastighet 2.
 

DeletedUser343

Guest
Kanskje, kanskje ikke :rolleyes:

Innstillingene høres jo bra ut ;) bortsett fra systemet da. :p
Kan jo alltids lære meg noe nytt ;)
 

DeletedUser

Guest
10 stk pr ally er musikk i mine ører :) Hovedsaklig ment som at man slipper "daukjøtt". Alle er bare dønn oppegående, sammensveiset og aktiv(som trengs for å vinne en verden). Fett :)

Foretrekker opprør, men men. Har tre verdener bak meg med systemet så greit med forandring også :)
:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Litt for drøy nedkorting av nattbonus for min del, men hadde vært deilig å bytte system tror jeg. Blir litt fastlåst sånn som det er nå.
 

DeletedUser

Guest
Nedkorting på nattbonus? Pfff.. Tull og tøys! :p Forskjellen er at den ikke starter og avsluttes en time tidligere, men sånn utover det så har vi noen verdener hvor det kun er 6 timer med nattbonus.. og deeet klarer man. Kan ikke skjemme dere helt bort heller ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, nei det kommer vel an på døgnrytmen til folk, men nå har jeg blitt så flink til å legge meg klokka 12. ;)
 

DeletedUser760

Guest
virker som en perfekt verden for meg:D, begynt å satse hardt der..
 

DeletedUser1350

Guest
Her har vi en gammel tråd, Lambda var ferdig for maaaaange år siden.
Tråden er per i dag helt uvesentlig å ha på forum. (Ikke relevant lenger)
Hadde den inneholdt selve verdens innstillingene mm og vært info-tråd for selve verden hadde tråden vært en del av en historikk.
Men det er den ikke, ergo tullete å ha på forum. :cool:
 
Topp