Klagebørsen

DeletedUser

Guest
synes det er for lite res å hente fra Bondelandsbyene.
etter ca 8 timer plyndring får vi ikke flere res. Hva skal vi finne på de resterende 16 timene i døgnet
 

DeletedUser1196

Guest
Grepolis har plutselig begynt å ta tak i diverse brukernavn!! Spillere som har vært med over lengre tid blir plutselig utestengt!
Tro hvem som plutselig føler seg støtt....
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser1020

Guest
Vet han har slitt med dette tidligere også, tror de mener han bruker ulovlig script. Han kommer nok tilbake
smiley_emoticons_kaffee2.gif


Ikke det som er problemet. En eller annen tulling rapporterte han for navnet sitt. Han måtte bytte navn..
 

DeletedUser1022

Guest
Ikke det som er problemet. En eller annen tulling rapporterte han for navnet sitt. Han måtte bytte navn..

Det er jo berre tull, han har hatt det navnet i mange år.
Folk må få lov å hete det dei vil så lenge det ikkje er navn som gjere narr av andre.
 

DeletedUser107

Guest
delvis enig, men var en på NU tror jeg det var som kalte seg kukost eller no, kunne ha funnet på en litt bedre navn tror jeg :p
 

DeletedUser1020

Guest
Det er jo berre tull, han har hatt det navnet i mange år.
Folk må få lov å hete det dei vil så lenge det ikkje er navn som gjere narr av andre.

Jeg er enig at det bare er tull. Men det er ihvertfall det som hendte
 

DeletedUser1234

Guest
Helt på trynet hele saken. Nå har de lagt seg på en linje og laget en presedens som gjør at man kan klage på brukernavn og bynavn om man føler for å være en idiot.
 

bytting

Well-Known Member
Men er jo en fin måte å unnslippe action på da:)

Får man storopprør på seg er det bare å lage et smått obskønt bynavn, og få noen til å rapportere:

Thjobing! Instant gratis FM i 3 dager!:)
 

DeletedUser1036

Guest
Nå har innogames virkelig gjort det... "Kjøp gull. Få KP boost på kjøpet." I alle mine dager har jeg aldri sett noe så krenkende som dette. Nå får det være nok.
 

DeletedUser760

Guest
hhahaha, ja det er helt på trynet. Kjøp 25k gull og få 240 timer med 4xkp i alle byene dine.
 

DeletedUser

Guest
Nå har innogames virkelig gjort det... "Kjøp gull. Få KP boost på kjøpet." I alle mine dager har jeg aldri sett noe så krenkende som dette. Nå får det være nok.

Dette ødlegger helt spill gleden i dette spille og har ødlagt spille helt, det får søren være måte på, dette har gitt kanske de beste bare en stor fordel, og andre ikke den fordeln. Det er helt på tryne.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1196

Guest
Nå har innogames virkelig gjort det... "Kjøp gull. Få KP boost på kjøpet." I alle mine dager har jeg aldri sett noe så krenkende som dette. Nå får det være nok.
Ikke at jeg har tenkt å kjøpe gull, men har faktisk ikke fått tilbudet om KP boost engang!!
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif
føler meg ganske utelatt da!
smiley_emoticons_motz.gif
 
Topp