Josef K.

DeletedUser

Guest
HVOR er du Dakapo??

Interessant det der. Dakapo komme med ganske krasse beskyldninger mot andre spillere på PI som var utestengt når spillere som IKKE var utestengt diskuterte på Ticket.
Bl.a at vi ikke måtte tro at vi kunne stole på dem, kun fordi vi hadde spilt med dem.
Spillerne var SÅÅÅÅÅ skyldige...
Så ble det plutselig helt stille, både fra Dakapo og Innogames......
 

DeletedUser

Guest
At det ikke kommer noe innlegg fra Dakapo på denne tråden, forsterker jo
kun antagelsen av at det er gitt munnkurv fra grepolis.
Hadde det bare kommet en setning med at de beklager det som har skjedd,
og at det jobbes med å finne feil.
Men vi møtes av taushet, at på til blir det kjørt kampanje om 10 prosent på
gullkjøp !
Dette virker ut som noen regelrett prøver å svindle 14-16 åringer for penger !
Vi er faktisk mange voksne som spiller her på grepo, ! Så voksne at vi ser når det er gjort feil.
At forklaring uteblir synes jeg er simpelt !
Den dagen noen kjøper gull, så betaler de faktisk for en vare.
Den varen skal være i orden og virke, visst ikke så har du betalt for noe
du ikke har fått !
 

DeletedUser1350

Guest
Regelbrudd.
Skal ta for meg noe oppsiktsvekkende.
Før jeg startet opp på Lamia fikk jeg informasjon om bot som ble brukt av en spiller i Grepolisteamet, samt medspiller av denne spilleren.
Informasjonen som videre ble gitt var at dette hadde dem allerede brukt i flere år og ble ikke tatt for det.
Jeg har aldri brukt slike ting på noen verdener/ serverer jeg har spilt med mer.
Ble gjort oppmerksom på denne type juks inne på Knossos, men hadde da ingen tro på at man ikke ble tatt for dette.

Så når jeg da fikk til sendt denne boten fra spillere før Lamia begynte, så tenkte jeg at dette skal jeg teste ut.
Fakta:
Å bruke full bot der man kan velge å farme døgnet rundt enten man har farming hver 5 eller hvert 10 minutt går helt fint.
man blir varslet om innkommende angrep, selv om angrepene blir trukket, kan man se hvem som pushet.
Man kan ha automatisk bygging av tropper, båter osv.
Kommer det KS så får man opp dette også helt automatisk, man kan enkelt legge inn innstillinger som fikser at man kan ta ut KS mm.

Jeg ble ikke tatt for det, så med andre ord er det fult reelt at spillere fra Grepolisteamet og deres nærmeste venne bruker dette.

Videre når det var bestemt at jeg skulle slutte, måtte jeg selvfølgelig teste ut hva som skjedde om man lagde en bruker til å samme nett/ IP/ wifi.
Dette også gikk helt fint.

Så å få bukt med disse tingene, er det rimelig håpløst når folk i eget Grepolisteam bruker dette og promoterer det videre til venner, og venners venner, fult vitende om at man ikke blir tatt for det.

Så når gamere har hatt mistanker om dette på flere servere som bl.a Knossos og man påstår at det ikke skjer, og at dette blir sjekket opp i, så sammenfaller ikke dette med virkeligheten.
Jeg vet at man slipper unna med det, spilte med bot hele tiden på Lamia og det var 0 problem.
Multikonto går også helt fint her på NO, spillere som blir tatt når dem kommer til DK uttaler selv at man på NO slipper unna, noe som stemmer.

Derimot har jeg sett spillere som har vært motstandere av spillere i grepolisteamet bli bannet permanent osv. mens dem som er en del av grepolisteamet og deres venner slipper unna.

Grunnen til at jeg innrømmer dette nå, var fordi jeg trodde dette var tull og tøys, og etter å ha testet det ut, så viser det seg at det er fakta.

Så å få på plass systemer, aller helst slå sammen flere land, slik at man med 100% sikkerhet vet at man ikke dekker hverandres rygg er på høy tid.
Samt i mellomtiden bør man helt klart rydde opp i egne rekker i InnoGames
 
Topp