Interne linker i allianseforum

DeletedUser1049

Guest
Jeg ønsker meg en mulighet til å linke til andre forumposter inne på allianseforum. F.eks. om det er en allianse som er så uheldig å få mange opprør imot (åpenbart ikke mine allianser), så kan det være kjekt å ha en forumpost med en oversikt over alle opprørene og en mer detaljert post for hvert enkelt opprør (med rapporter, etc). Det som hadde vært fint var om det fantes en mulighet for å lage en link i oversiktsposten til hver av de andre postene slik at man raskt kunne navigere seg dit man ønsker/har behov for. Tilsvarende, inne i den detaljerte posten burde det (om det var etablert en link i en annen post til denne, og kun da!) finnes en "tilbake"-link hvor man kunne komme tilbake til oversikten.

Dette ville åpnet for en mye bedre og mer effektiv bruk av allianseforum.
 

DeletedUser817

Guest
Skjønner hva du mener, hyperlinker.
Måten det kan løses på, et at man legger alle opprørsrapportene med spoilere. så tar de mindre plass også derfra henvise til den andre posten.
 

DeletedUser1049

Guest
Bruk av spoiler er en selvfølge, men for mange vil det være smart å ha en post som ser litt slik ut:

Bynavn - Fase 2 tid - Murnivå - Nok/trenger mer - <link til egen opprørspost>
Bynavn - Fase 2 tid - Murnivå - Nok/trenger mer - <link til egen opprørspost>
etc,

Opprørspost:

By navn:
Angriper:
Fase 2 tid:
Mur:
Helt:
Etc:
Etc:
Rapporter:
<spoiler>....
<Tilbake til oversikt>

Dette fungerer jo selvsagt tilsvarende for angrep. Snakker vi 5 opprør så er det jo ikke noe stort problem, men vi ligger jo rundt 30-35 når vi først setter i gang skikkelig og da blir behovet for en slik funksjonalitet skrikende. Burde også være kjapt og enkelt å programmere.
 
Topp