Innstillinger - har du noen ønsker?

DeletedUser

Guest
Ok. Det pleier vel å gå ca 3 måneder mellom hver gang en verden lanseres, og nå har det gått nærmere 4 måneder...
 

DeletedUser

Guest
Dette vill jeg ha av instillinger:
Hastighet: 4
Enhetshastighet: Maks
Nattbonus 23-08
Opprør: variere på det(slik at det ikkeblir det samme hele tiden, dere kan f.eks komme med en opprørs og ikke opprørs verdner :) )
Alliansestørrelse: mell0m 17-30(slik at nye kan lære seg spillet å bli gode slik at de ikke slutter etter en uke!! Dette synes jeg er viktig slik at den norske servern kan vokse!!!)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser817

Guest
Ok. Det pleier vel å gå ca 3 måneder mellom hver gang en verden lanseres, og nå har det gått nærmere 4 måneder...

Nja, det "pleier" å gå mellom 3-5 mnd mellom hver server, alt ettersom hvor mange aktive spillere etc.. man har.
 

DeletedUser

Guest
Nja, det "pleier" å gå mellom 3-5 mnd mellom hver server, alt ettersom hvor mange aktive spillere etc.. man har.
Ok. Såvidt jeg kan se er det vel en del aktive spillere på PI, så tror ikke det skader men en ny verden.
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser

Guest
Gjør egentlig ikke så mye, da det fort kan bli litt mye å spille på 3-4 servere samtidig:)
Er ikke alle som spiller på flere servere samtidig. Ventet utålmodig på en ny server, så jeg (for 1. gang) kunne starte på verdenen samme dag som den ble lansert :)
 

DeletedUser760

Guest
Regner med at det kommer ny verden om omkring 7 dager og noen timer?

Drømmeserveren er;

NB: 23.00-08.00 (da tar man hensyn til de med jobb og skole)
Hastighet: 4
Erobringssystem
Helter: ja
Alliansestørrelse: 20
 

DeletedUser

Guest
01.00 - 08.00 NB
Hastighet 4
Opprør system
Moral av
allianse 40
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Nattbonus: 00:00 - 07:00
Hastighet: 4
Handels hastighet: Maks
Enhets hastighet: Maks
Erobring system
Moral av
allianse 25
 

DeletedUser760

Guest
01.00 - 08.00 NB
Hastighet 4
Opprør system
Moral av
allianse 40

Humor at du ønsker nattbonus på den tiden... du ble mildt sagt rævkjørt pga nattbonusen var innstilt slik på sigma o:)

gode minner... :)
 

DeletedUser1022

Guest
Regner med at det kommer ny verden om omkring 7 dager og noen timer?

Drømmeserveren er;

NB: 23.00-08.00 (da tar man hensyn til de med jobb og skole)
Hastighet: 4
Erobringssystem
Helter: ja
Alliansestørrelse: 20

Liker denne. 23 til 08. Bedre NB finner man ikkje :D
 

DeletedUser

Guest
Humor at du ønsker nattbonus på den tiden... du ble mildt sagt rævkjørt pga nattbonusen var innstilt slik på sigma o:)

gode minner... :)

LoL, fått helt annen døgnrytme + var i en ferie etter en flere timers kjøretur..
Mildt sagt "ræv kjørt" var en by, mye privatliv som jeg hadde problemer med..
Noe som jeg har sagt til deg IG, så den kan du dra lengre på landet med :p
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser1204

Guest
Ingen Nattbonus
Hastighet: 4
Enhets hastighet: 4
Handels hastighet: 2
Erobringssystem
Helter: ja
Alliansestørrelse: 15

smiley_emoticons_segen.gif
 

DeletedUser760

Guest
LoL, fått helt annen døgnrytme + var i en ferie etter en flere timers kjøretur..
Mildt sagt "ræv kjørt" var en by, mye privatliv som jeg hadde problemer med..
Noe som jeg har sagt til deg IG, så den kan du dra lengre på landet med :p
smiley_emoticons_irre.gif

blablabla
 

DeletedUser760

Guest
Går det an å be om en server uten eventer? Da ville det faktisk vært mulig å spille en erobringsserver med bymur.
 

DeletedUser1248

Guest
Jeg tror det er litt vanskelig, ettersom eventene blir rullet ut over alt. Kan finne ut av det
 

DeletedUser1036

Guest
Går det an å be om en server uten eventer? Da ville det faktisk vært mulig å spille en erobringsserver med bymur.
I såfall måtte inno ha krevd en annen form for betaling for den verdenen spesifikt, ettersom eventer er den største gull-innhenteren. Det koster penger, og de trenger det for å drifte spillet, så personlig tror jeg det ville vært litt for komplisert til at inno velger å gjennomføre det.
 

DeletedUser1166

Guest
Hei hei!

Det vil etterhvert komme flere verdener til Grepolis, og da jeg ikke ønsker å lage den samme verden hele tiden så vil jeg gjerne ha hjelp fra dere til innstillinger dere kunne tenkt dere.


Jeg ønsker at så mange som overhodet mulig kommer med et ønske. På den måten finner jeg ut hvilke innstillinger som er ønskelig fra deres side seinere. =)


Jeg trenger derfor svar på følgende;



    • Hastighet (maks er 4)
    • Enhetshastighet
    • Nattbonus fra-til/inaktiv
    • Opprør ja/nei
    • Alliansestørrelse
Nå ga jeg opp å spille på Phi selv om jeg var blant toppene. Grunnen til det var at det ble utrolig kjedelig med spillehastighet på bare 2 og en ræva allianse som vanlig, men det siste er ikke deres feil. Nå begynte jeg på den siste norske serveren som hadde noen forbedringer, men fortsatt går alt ulidelig sakte. Det er ingen tvil om at flere går lei når en ser på hvor få spillere det er på hastighet 2 servere. Dere må sørge for at flere ting er gratis i spillet. Synd om dette ikke blir rettet på for Grepolis kan bli helt supert.
 

DeletedUser1350

Guest
Her er det jo en "hauggammal" tråd - er vel ingen hemmelighet at man bør ha hastighet 3 og oppover for at det skal være litt gøy (utenom mange andre faktorer som må på plass)
Hva med å rydde vekk gamle tråder, får på plass nye tråder som faktisk er vesentlig?
 
Topp