hyllest til pettern

DeletedUser

Guest
pettern, alle vet du er svett, når dama di ser meg blir hun wett. Du er en skikkelig sniker, forresten du er en taper ingen liker. Om dagen gjetter jeg du sitter hjemme og naver, er ikke fett å være avhengig av statens gaver. alle vet din spillestil er habil, bare moren og faren din vet at du er senil. Nei vent, tror nok du er en pensjonist, det er den eneste måten du har råd til å være en slik gullgrossist.

takka bror, jeg vet jeg er stor. dine depresjoner er kraftige, men jeg føler du er en av de stanhaftige. Derfor hjemmer du deg bort og spiller, sånn at du slipper å ta dine lykke-piller. Kanskje du også skal prøve no annet, rykter sier at du er 45 år og leker dannet. Grepolis var laget yngre spillere, ikke likbleike 45 år gamle chillere.
 

DeletedUser

Guest
Gleder meg til responsen til Pettern! Håper han tar utfordringen og svarer på rim! :D
 

DeletedUser787

Guest
Kaster ikke bort mer tid på en kugost som ikke kan oppføre seg fordi han fikk nei til å joine alliansen.
Men tror jeg fant han i virkeligheten
smiley_emoticons_biggrin.gif


https://www.youtube.com/watch?v=nuB1VRPyDjE
 

DeletedUser787

Guest
Burde sende stavemester DoozyHowl på Mr. helicopter.

Bra du ler, tigris... da er vi to
smiley_emoticons_freu-dance.gif


Men tar ikke noe innover meg selv fra nettroll som ikke vet hva de snakker om
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser1036

Guest
Hehe, kreativt dikt, men kanskje litt arrogant formål, men fikk meg en liten latter
smiley_emoticons_lol.gif
 
Topp