Hvordan bruke dette forumet

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Dersom du opplever bugs og/eller feil når du spiller så kan du ta det opp her, men vi foretrekker å få bugs over support sånn at vi kan se på det noe raskere. Jeg kan ikke garantere at teamet blir å lese dette forumet hver gang, og derfor er det også mulig at dere dermed går glipp av et svar.

Så, post gjerne mindre bugs på dette forumet.. men dersom det er noe som går direkte utover dere, så er dere nødt til å ta det via supportsystemet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Når dere opplever feil er det kjempe viktig at dere sier ifra om dette. Det er umulig for oss å gjøre noe med det om dere bare lar det være, og heller irriterer dere over dette. Jeg spiller ikke dette spillet selv, og vil da av åpenbare grunner ikke få med meg eventuelle problemer.

Opplever du at noe ikke er som det skal være så lager du en tråd angående det med en tittel som sier kort hva problemet er, og i selve innlegget skriver du detaljert fra problemet er og når du opplevde dette.

Bruk gjerne denne malen;

- Når startet problemet? Har det skjedd før?
- Hvilken nettleser bruker du og hvilken versjon?
- Har du sjekket at det ikke har noe med nettleseren/internettkoblingen din å gjøre?
- Vet du om flere med det samme problemet?

Og legg gjerne med printscreen* dersom det er nødvendig.


Hvordan lage printscreen;
[SPR]For å ta printscreen trykker du på en knapp på ditt tastatur som heter "printscreen", eller for de fleste med bærbar pc "prtsc".. Deretter åpner du paint og limer inn bilde der. Lagre bilde på en plass du kan finne det igjen og last det opp her på forumet.[/SPR]
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp