Hvordan bli best.

DeletedUser80

Guest
Jaja... Masket har i dag vist hvordan man blir nr. 1. Man må bare adle sine egne! Over og ut for Athos!
 

DeletedUser

Guest
Det er godt å se at en slik proff og raffinert allianse som eksklusiv har et våkent moralsk øye på hvem de tar inn!

men virkelig, athos? viss det er en allianse har jeg aldri hørt om den...
men han har ikke helt overveldende mange angrepspoeng, så du har nok peil :p

Viss du skal score høyt på et slikt spill må det gjøres på ærlig vis, masket 'tapte' med en gang han angrep et felles stammemedlem i mine øyne
 

DeletedUser114

Guest
han angrep ikke et felles medlem. Athos valgte å slutte på serveren pga at han hadde rett å slett ikke tid til å spille på enda en server å ville da gi byen sin til masket...

å hei. hva er vel bedre en å forlate byene sine i den alliansen man spiller i når man alikevel skal slutte??:)
 

DeletedUser113

Guest
haha, enig med frk :D

Luffy: jeg liker navnet ditt, men nå viste du ganske tydelig at du er en fersking her.. ingen tar byene til andre stammemedlemmer med mindre de har sluttet :)
 

DeletedUser

Guest
å gud jeg trodde det var en eller annen ministamme jeg ikke hadde hørt om :p
ja jeg er like fersk som epsilon men er det ikke bedre å vise at du lærer så mye så fort enn å være på hundrede plass i delta eller gamma? samarbeid litt nå folkens :p
vel, så lenge moralen er på plass er alt ting godt! tommel opp og beklager masket! BFF?
 

DeletedUser328

Guest
Er vel flott at vi får nye medlemmer til grepolis? Ta en titt på angreps poengene til luffy. De ligger ganske høyt oppe :)
 

DeletedUser113

Guest
hehe, jeg prøvde ikke å fornærme deg luffy(det føles merkelig å kalle noen det), det er selvfølgelig bra at du lærer. Det er alltid hyggelig å se nye og aktive spillere her :)
 

DeletedUser80

Guest
Jeg skjønte vel egentlig at Athos sluttet av fri vilje, og at denne tråden var laget litt for propaganda sin skyld.

*Trollface*
 

DeletedUser370

Guest
:)

litt propaganda er bare bra det

og jeg tror ikke jeg trenger å vise noen noe som helst :))
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser114

Guest
Forever er ganske lenge det... sure u want to make such big commitment?
 

DeletedUser

Guest
vel jeg spiller veeldig risky så jeg er dømt til å gå på en bom før eller senere og gå bananas over resten av verden som har skyld i ulykken, men inntil da :p
 
Topp