Sendt videre HVA som bør rettes på er ....

DeletedUser

Guest
Kampsystemet for det som er nå er bare for apekatter å forstå. be de som lager dette spillet å ta en titt for deretter å bruke sunn fornuft.

her er 2 gode exempler på hvordan ett kampsystem IKKE skal virke

1. jeg sender 9 sverd, 14 steinslyngere og 54 bueskyttere imot 6 sverd, dreper alle dise og mister 4 sverd, 7 steinslyngere og 25 bueskyttere.

2.i det andre slaget sender jeg 10 sverd, 15 steinslyngere og 50 bueskyttere som møter 5 sverd. dreper disse og mister 5/7/24.

man mister simpelthen ikke 50% av bueskytterne så lenge det er noen tropper foran de. og i begge disse tilfellene er det 2 troppetyper foran som motstanderne bør kjempe seg igjenomm istedenfor å leke kenguru og hoppe elegant over disse for så å vipe 50% av bueskytterne. dette bør rettes på.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser419

Guest
Jeg syntes kampsystemet er bra, og dessuten kan man miste bueskyttere hvis f. eks man flanker fienden.
 

DeletedUser

Guest
Gi deg Doll, vi gjorde alle tabber når vi var nye. Selv sendte jeg mitt første sjøangrep med birems.
 

DeletedUser

Guest
Hvem idiot angreper med sverd og bue:p

denne idioten... som startet dette for 2-3 dager siden. har erfaring ifra andre "lingnende" spill men tydeligvis er dette ett spill som er lagd urasjonelt, i andre spill setter du styrker ifron av bueskyttere for å ta støyten imens bueskyttere starter og avslutter. normal RL taktikk også.
 

DeletedUser

Guest
dette er ikke RL:p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oppfordrer deg til å lese deg opp på hva som er hva. Sverd og bue er rene forsvarstropper, man angriper ikke med de BASTA!

Ellers velkommen til Grepolis verden :)
 

DeletedUser

Guest
Oppfordrer deg til å lese deg opp på hva som er hva. Sverd og bue er rene forsvarstropper, man angriper ikke med de BASTA!

Ellers velkommen til Grepolis verden :)

funka bra en stund he he he, hadde vel en 10 angrep føre med få tap intill jeg splittet armeen i 2 og angrep 2 byer samtidigt med 50% tap. takker for velkomsten :)
 
Topp